הותר לפרסום: חשוד בן 37 נעצר בחשד לרצח הכפול בכפר קרע בתחילת השנה – בגלל טעות בזיהוי

המשטרה עצרה את תושב הכפר בחשד לרצח הכפול, אז נורו למוות מוחמד “סלימאן” מסארווה וסאהר חושייה עת ישבו ברכבם. מעצרו הוארך בבית המשפט

משטרת ישראל עצרה חשוד כבן 37 בחשד לרצח הכפול בכפר קרע מתאריך 05.01.21.

באותו היום התרחש אירוע ירי לעבר רכב במרכז כפר קרע. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו זירת עבירה והחלו בפעולות חקירה ראשוניות הכוללות גביית עדויות וחקירת הזירה ע"י חוקרי זירת עבירה.

מהזירה פונו למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה שני פצועים באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו של מוחמד "סלימאן" מסארווה בן 24 תושב כפר קרע בבית החולים. לאחר כשבוע נפטר מפצעיו הפצוע השני, סאהר חושייה בן 28, שוהה לא חוקי מג'נין.

חקירת הרצח הכפול הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה, שפתחה בביצוע פעולות חקירה מהירות תוך שימוש בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשות המשטרה בהם אמצעים טכנולוגיים, צפייה במצלמות אבטחה שתיעדו את שהתרחש ועוד. בנוסף, זמן קצר לאחר קרות האירוע אותר בכפר, עולה באש, הרכב בו על פי החשד השתמש המתנקש.

עם התקדמות החקירה התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי טעות בזיהוי הובילה לביצוע הירי כלפי השניים.

בחודשים האחרונים ערכה המשטרה חקירה סמויה ומאומצת ועם המעבר לשלבי החקירה הגלויים עצרו אתמול (ב') שוטרי ימ"ר חוף חשוד בן 37 תושב כפר קרע בחשד לרצח, קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה והצתת רכב.

בית משפט השלום בחיפה האריך לבקשת המשטרה את מעצרו של החשוד. מעצרו הוארך עד לתאריך 25.04.21. החקירה נמשכת.

השופטת לשעבר מחוף הכרמל מחזיקה תעודת שופט בפועל בניגוד לנוהל; מה אמרו בבתי המשפט?

על פי הנוהל, על שופט שסיים את תפקידו, כמו כל עובד מדינה אחר, להחזיר את תעודת העבודה שלו (כרטיס עבודה) עם סיום כהונתו או עבודתו | השופטת בדימוס אתי כרייף: "זה ליופי, זה לא לשימוש ולא לשום דבר. זה חלק מהכיסוי של הטלפון"

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה התחיל מהכנת מלבי בקורונה – והפך לקונדיטוריה הטבעונית הכשרה הראשונה בפרדס חנה-כרכור

מאז החל להכין מאפים טבעוניים מכוסמין, ללא חומרים משמרים בעבודת יד, מתוך רצון להביא מוצר טעים, איכותי וטוב. אחרי הרבה ניסיונות להגיע למתכונים מנצחים הגיעו המוצרים של יוגלך שם תמצאו גם מוצרים מופחתי סוכר וללא גלוטן, החל מקיש, מאפים, מאפי שמרים וקינוחי ביס ועוד מגוון מוצרים | יוגב: "יש לי הרבה אהבה למטבח ושמתי לב שאנשים כמו אשתי חיפשו דברים ספציפיים"

קרא עוד »

הבנת הפרעות אכילה: ניווט דרך אתגר בריאותי מורכב

הפרעות אכילה הן מצבים חמורים המאופיינים בהפרעות בהתנהגויות אכילה ובמחשבות ורגשות קשורים. הם אינם עוסקים רק באוכל, במשקל או במראה החיצוני, אלא בבעיות בריאות נפשיות מורכבות שעלולות להיות להן השלכות חמורות אם לא מטפלים בהן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן