Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הווריאנט ההודי התגלה בבית ספר בפרדס חנה-כרכור: ניידת דיגום נשלחה למושבה

הווריאנט ההודי התגלה בבית ספר בפרדס חנה-כרכור: ניידת דיגום נשלחה למושבה

הווריאנט ההודי התגלה בבית ספר במושבה ובעוד ארבעה בתי ספר ברחבי הארץ. עד כה אובחנו בישראל 41 נדבקים בווריאנט ההודי, 24 מהם שבו מחו"ל ו-17 מקרים שלחלקם אין קשר לחוזרים מחו"ל

המערך הלאומי לריצוף גנומי של משרד הבריאות זיהה 41 מקרים של וריאנט הודי, מתוכם 24 חוזרים מחו”ל (21 זרים) ו-17 מקרים בקהילה שלחלקם לא נמצא קשר לחו”ל. מבין המאומתים 4 מחוסנים והשאר אינם מחוסנים. בין המאומתים 5 ילדים מבתי ספר שונים בישראל ומשרד הבריאות מקדם עם פיקוד העורף דיגום נרחב בבתי הספר המעורבים.

מדובר בבתי הספר דקל וילנאי וצמח השדה במעלה אדומים, שבילים בפרדס חנה, קשת באשדוד ויוסף בחולון. מבית הספר אורט חקלאי פרדס חנה נשלחה הודעה להורים: “שלום הורי אורט חקלאי, להלן הודעה מטעם לשכת הבריאות נפת חדרה ומועצת פרדס חנה כרכור הורים ותלמידים יקרים, בשל מצב התחלואה ביישוב וגילוי מקרה של הוריאנט ההודי באחד מבתיה”ס אנו מבקשים מאנשי הצוות החינוכי, הורים ותלמידים מבתיה”ס “חקלאי” להגיע היום לדיגום, מהשעה 13:30 עד 18:00 בחקלאי. ניתן להידגם גם באנדרטת הנח”ל וללא הפניה היום בין השעות 12:00 ועד 19:00. שימו לב! יש לצייד את התלמידים באישור הורים לדגימה. חשוב להגיע להידגם, גם מי שנדגם בימים האחרונים ובכך לעצור את שרשרת ההדבקה”.

ממשרד הבריאות הודיעו הבוקר כי “עדיין אין מידע ברור ביחס לוריאנט ההודי והשלכותיו על מחוסנים ומחלימים. בנוסף התגלו בשבוע האחרון באמצעות המערך הלאומי לריצוף: 8 מאומתים לוריאנט הדרום אפריקאי, 7 ניו יורקי, 2 קליפורני, 1 בריטי מזן נוסף ומאומת 1 לוריאנט מסנט פטרסבורג.

“משרד הבריאות ימשיך לעדכן בממצאים נוספים ככל שיהיו. משרד הבריאות מזכיר את ההמלצה לכלל האוכלוסייה, לרבות מחוסנים ומחלימים, להימנע מנסיעות לא הכרחיות לחו”ל.

“תקנות טיוטת התקנות שהומלצו לממשלה למדיניות המחמירה למדינות בעלות סיכון גבוה, נמצאות בסבב אישורים במשרדי הממשלה הרלוונטיים טרם ההגשה לממשלה. התקנות יאסרו יציאת ישראלים (למעט חריגים) למדינות אלו. ישראלים החוזרים ממדינות אלו יהיו מחוייבים לבידוד, גם אם הם מחוסנים או מחלימים. כמו כן, ככלל זרים לא ייכנסו לישראל מאותן מדינות. אלו שיאושרו באופן חריג ממדינות אלה ייכנסו לבידוד במלונית”.

מהמועצה המקומית פרדס חנה-כרכור נמסר כי הבוקר “קיימה ראש המועצה, הגר פרי יגור הערכת מצב עם מטה משרד הבריאות- מגן ישראל- דסק משרד החינוך ודסק הבריאות, פיקוד העורף, השיטור העירוני וגורמי המועצה נוכח התחלואה במושבה ואיתור מקרה של ווריאנט הודי בביה”ס שבילים.

“בימים האחרונים חלה ירידה קלה במספר המאומתים שמספרם עמד לפני כיומיים על כ- 50 וירד הבוקר ל- 41 מאומתים. לצד זאת הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אותר מקרה של ווריאנט הודי מבין המאומתים בביה”ס שבילים. מקרה זה מצטרף ל- 4 בתי ספר נוספים בארץ שאותרו בו מקרי ווריאנט הודי ומתוך כ- 40 מקרים שזוהו בארץ עד כה.

“ראש המועצה הגר פרי יגור הנחתה בהערכת המצב על מספר צעדים מידיים לקטיעת שרשרת ההדבקה במושבה, שביניהם:
עמדות דיגום בבתי הספר: כחלק מעצירת שרשרת ההדבקה כבר הבוקר הגיעה ניידת דיגום לבתי הספר שבילים וחקלאי, שדוגמת את הצוותים, התלמידים וההורים. הודעה על כך נשלחה להורים ולתלמידים. צוותי החינוך של בתי הספר מקיימים שיחות טלפון עם המבודדים והמאומתים על מנת לבדוק אם הם זקוקים לסיוע וממלאים אחר הוראות הבידוד.

“פתיחת עמדת בידוק דרייב אין : נפתח מתחם בדיקות קורונה דרייב אין באנדרטת הנח”ל. המתחם זמין היום עד השעה 19:00 ובמהלך השבוע הבא, מיום ראשון 2.5.21 ועד ל- 6.5.21 בין השעות 12:00 ועד השעה 19:00 (ביום חמישי 6.5.21 יופעל המתחם עד השעה 18:00) אין צורך בהפניה, כולם יכולים להגיע ולהיבדק. בנוסף ייערך תגבור אכיפת בידוד ביתי”.

צילום אילוסטרציה: למצולמים אין קשר לכתבה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן