Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רחבי הרשת: כתב אישום יוגש נגד תוקף קשיש חסר ישע ברחוב במכות [🎥VOD]

כתב אישום הוגש השבוע בבית המשפט באשקלון כנגד החשוד הצעיר תושב קריית גת לאחר שנעצר ביום א’ האחרון (9.6) בעקבות דיווח כי היכה קשיש (80) על לא עוול בכפו וגרם לו חבלות בכל חלקי גופו.

בעת הגעת השוטרים למקום, ולאחר תחקור קצר של הקשיש שהותקף בו מסר תיאור של החשוד, החלו השוטרים בסריקות אחריו אז ניגשה קשישה (69) נוספת לשוטרים וסיפרה להם כי ערב לפני כן הותקפה אף היא על ידי החשוד והצביעה על מקום מגוריו.

בסריקה בבניין אותר החשוד בדירתו והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר תוך שטען בפני השוטרים כי הוא זה בכלל שהותקף על ידי הקשיש. בסיום חקירתו בה מסר גרסתו נכלא הצעיר ומעצרו הוארך בצאת חג השבועות בבית המשפט במספר ימים נוספים לטובת המשך החקירה. במהלך ימים אלו התייצבה קשישה (77) נוספת כשהיא מסתייעת בהליכון ודיווחה במשטרה כי גם היא נפלה קורבן לאלימות של החשוד לפני כשבועיים, ובכך עלה מספר קורבנותיו לשלושה, שלושה קשישים שנקלעו לדרכו וללא סיבה הותקפו באלימות קשה או קלה כבחמורה.

מהמשטרה נמסר כי “מדובר במקרי אלימות חמורים במהלכם תקף החשוד ללא סיבה קשישים עוברי אורח תמימים שנקלעו לדרכו, אף מבלי התחשב במצבם הרפואי, והיכה בהם. פעולות איתור וחקירה מהירות שבוצעו, הביאו לכדי הגשת כתב אישום מפורט תוך זמן קצר”.

מעובדות כתב האישום שהוגש כאמור על ידי חטיבת התביעות במשטרת ישראל עולה כי בתאריך 9.6 יצא הקורבן (80) להשליך זבל ואז חלף על פניו של הנאשם. מיד ובסמוך לכך, החל הנאשם להכות את הקורבן בגבו ובפניו וכתוצאה מכך נפל הקשיש על הרצפה, דבר שלא מנע מהנאשם להמשיך להכותו נמרצות ובהמשך החל גורר אותו ברחוב. שכנים שהבחינו במעשיו החלו צועקים לעברו, רק אז חדל הנאשם ועזב את המקום.

יממה קודם למקרה זה, ביום שבת 8.6, בשעת בוקר ישבה מתלוננת נוספת (69) בספסל סמוך למקום מגוריה עם הכלב. בשלב מסוים קמה המתלוננת ממקום מושבה על מנת לתת לכלבה לשתות ובאותה העת חלף הנאשם במקום אז פנה אליה- “מה נשמע רוסיה הכל בסדר?”, המתלוננת השיבה בחיוב והמשיכה בעיסוקה. בשלב זה החל הנאשם תוקף אותה תוך שירק בפניה ולאחר מכן בעט ברגלה בחוזקה. כלבה של המתלוננת החל לנבוח והנאשם נמלט מהמקום.

שבועיים קודם לכך, לערך, תקף הנאשם גם כן ללא סיבה קשישה נוספת (77) עת הבחין בה כשהיא מתהלכת בסיוע הליכון בחצר בניין מגוריה. מעדותה עולה כי הנאשם היכה בגבה במכת אגרוף, כפי שארע במקרים הנוספים שלעיל- ללא כל התגרות או היכרות ביניהם.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן