Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מאווררי תקרה לאולמות ספורט: יתרון הנוחות עולה על כל הציפיות

מאווררי תקרה לאולמות ספורט מונעים את הלחות ושומרים על נוחות הפעילות של המתאמנים, עם הפרעות רעש מעטות מאוד, מה שהופך אותם למאווררי הקרה האידיאלים לחדרי כושר
אולמות ספורט מאופיינים בשטחים גבוהים ופתוחים שצוברים לחות ואבק ומקשים על הנשימה. מאווררי תקרה לאולמות ספורט מיועדים לחללים גדולים אלה ומחוללים הבדל עצום בתחושת השהות באוויר נקי ונעים.
בחדרי כושר, רמות הלחות צריכות להישאר בין שלושים לשישים אחוזים כדי למנוע בעיות נפוצות כמו עובש, פטריות, זיהומים בדרכי הנשימה, רצפות מעוותות, ומכשולים אחרים שמפריעים לחוויית האימונים.
מאווררי תקרה לאולמות ספורט מונעים את הלחות ושומרים על נוחות הפעילות של המתאמנים, עם הפרעות רעש מעטות מאוד, מה שהופך אותם למאווררי הקרה האידיאלים לחדרי כושר.

שיפור איכות האוויר לספורטאים, מבקרים ואנשי צוות

התקנת מאווררי תקרה באולמות ספורט מאפשרת את הפחתת ריחות הזיעה באוויר, מה שמסייע בשיפור איכות האוויר לכל השוהים במרחבים אלו. כשמספר גדול של אנשים נכנסים לחדר הכושר ופעילים בו, עומס החום יכול להקשות על מערכות מיזוג אוויר לעמוד בקצב. 
מאווררי תקרה לאולמות ספורט מפחיתים את עומס החום הזה, מגבירים את הנוחות וחוסכים בעלויות הקירור והחימום, עד הפחתה של שלושים אחוזים בעלויות מיזוג האוויר.
המאווררים מווסתים ביעילות את הטמפרטורה ושומרים על בטיחות המתאמנים באמצעות סיוע בשמירה על טמפרטורות אידיאליות שמאפשרות פעילות נוחה ומהנה.

הרחבת השימוש בחלל

באמצעות שמירה על טמפרטורות נעימות, ניתן לפתוח את מתקני האתלטיקה לאירועים אחרים כמו קייטנות או פעילויות ספורט שונות, ובכך להרחיב את אופן השימוש בחדר הכושר ולייעד אותו למטרות נוספות שמניבות רווחים כמו למשל:
  • הזמנת הציבור לימי אימונים בחינם כדי להתרשם מאיכות המתקנים והמכשירים ולעודד הרשמה.
  • הזמנת מבקרים לצפייה משותפת במשחקי ספורט ובכך ליצור יחסי ציבור טובים למקום.
  • מתאמנים חדשים שמעוניינים להירשם ובוחנים את חדר הכושר, מתרשמים מרמת נוחות השהייה בו, בזכות מאווררי תקרה לאולמות ספורט שפועלים בשקט ויוצרים תחושה נעימה.
  • עידוד מתאמנים להאריך את שעות האימונים שלהם בנוחות וללא הפרעות עומס חום.
ייבוש הרצפה והסרת ריחות
מאווררי תקרה לאולמות ספורט מערבבים אוויר חם בתקרה עם אוויר קריר יותר ברצפה כדי להפחית את הפרשי הטמפרטורה בין התקרה לרצפה ולהגדיל את קצב אידוי פני השטח, מה שמאווררי רצפה מהירים אינם יכולים לעשות. 
יתרון זה חשוב במיוחד במרכזי ספורט בהם מותקנות בריכות, כי עיבוי יכול להצטבר על רצפת הבריכה, ולהפיץ ריחות שאינם נעימים במרחב. מאווררי התקרה מסייעים לשמור על האוויר באזור בתנועה מתמדת, תוך הסרת אוויר עומד מאזורים בעייתיים, במיוחד ישירות מעל פני המים.

חסכון באנרגיה במשך כל השנה

מאווררי תקרה לאולמות ספורט משתלבים עם פעולת מערכות מיזוג אוויר ומספקים השפעות קירור והפצה שווה של אוויר ממוזג בכל החלל, אפילו באולמות הגדולים ביותר. 
בחללים מחוממים, ניתן להאט את פעולת המאווררים על מנת להפנות מחדש את האוויר המחומם שנאסף בתקרה עד לרמת הרצפה כדי לשפר את הנוחות ולהפחית את הוצאות החימום של האזור.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן