Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צעיר נעצר בחשד שפיצץ פריט נפץ ברחוב יצחק רבין בחדרה

אל רחוב יצחק רבין בחדרה הוזעקו שוטרי תחנת חדרה אשר איתרו ממצאים כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מחומר נפץ ונזק שנגרם כתוצאה מכך לרכב מסוג יונדאי ולגדר סמוכה

צעיר, בן 23, מג’סר א-זרקא נעצר לאחרונה בחשד כי היה מעורב בסוף חודש יוני בהנחת חומר נפץ בעיר חדרה.

חקירת המשטרה נפתחה ב-27.6, סמוך לשעה 23:00, אז התקבל דיווח על שמיעת קול פיצוץ חזק באזור רחוב יצחק רבין בחדרה. למקום הוזעקו שוטרי תחנת חדרה אשר איתרו ממצאים כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מחומר נפץ ונזק שנגרם כתוצאה מכך לרכב מסוג יונדאי ולגדר סמוכה.

פעולות חקירה שבוצעו מאז, העלו חשד כלפי צעיר מג’סר א-זרקא, שכבר נעצר כמה ימים לפני כן, יחד עם אחרים, בעקבות כלי נשק שאותר בתוך רכב.

נוכח החשד שעלה כלפיו, הוא נעצר גם במסגרת תיק חקירת הפיצוץ בחדרה. לאחר חקירה ראשונית, הוא הובא לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים.

בתחילת הדיון ציין נציג המשטרה כי “בוצעו פעולות חקירה בתיק שקושרות את החשוד לאירוע המדובר”. מהדיון עלה כי במסגרת החקירה הטיחו בו החוקרים צילומי מצלמות אבטחה. אולם, בשלב זה המשטרה לא חשפה מה בדיוק מתועד בסרטון, אך ככל הנראה נראה בו רכב שנקשר לחשוד. כמו כן, המשטרה טרם הצהירה אם מדובר במטען או רימון וחוקרים ממתינים לקבלת חוות דעת.

גם בכל הנוגע לרקע לאירוע, נציג המשטרה לא הציג בשלב זה מניע למעשה. בתוך כך, סנגורו של החשוד הכחיש את המיוחס למרשו וטען כי ככל הנראה אנשים אחרים השתמשו ברכב שנקשר לאירוע.

כך או כך, בתום הדיון,  השופטת עידית פלד, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי “יש די ראיות לקיומו של חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות”. לדברי השופטת, קיימות גם עילות מעצר של מסוכנות ושיבוש, בין היתר נוכח פעולות חקירה אותן ביקשה המשטרה לבצע.
לאור קביעות אלו, מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים, ועד לאותו מועד שבו הוארך מעצרו גם בתיק הנשק שבו הוא עצור יחד עם אחרים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

פותחים קדנציה: ישיבת מועצת העירייה ה-16 של חדרה התקיימה בהתרגשות וזיכרון [וידאו]

באמצע השבוע (שלישי, 19.3) התקיימה ישיבת מועצת העיר חדרה הראשונה לקדנציה החדשה, לאחר הבחירות לרשויות המקומיות שהתקיימו בסוף חודש פברואר 24′. הישיבה הועברה בשידור חי בכתבה מתעדכנת כאן במגדלור ניוז.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן