Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

עיריית חדרה תרכוש גלאי עשן שיותקנו בבתי קשישים ונזקקים בחינם: “ניתן למנוע אסונות כבדים”

במסגרת היוזמה הברוכה, יבוצע מבצע התקנת הגלאים הנוספים שתרכוש העירייה בהתאם לרשימה וללא כל עלות. ראש העיר צביקה גנדלמן, שהורה על ביצוע היוזמה בחדרה אמר: "מדובר בפרויקט חשוב, שיסייע להציל חיים ולשמור על אוכלוסיית התושבים הוותיקים בחדרה"

בניסיון למנוע ולצמצם ככל האפשר שריפות בבתי קשישים, המצויים ברמת סיכון גבוהה להיפגעות בעת אירועי שריפה, עיריית חדרה רכשה כאמור כעשרים גלאים, שהותקנו ע”י לוחמי האש של תחנת כיבוי האש בחדרה בבתי קשישים. לאחרונה התקיימה ישיבה בנושא ובעקבותיה הנחה ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, לערוך מיפוי ולהכין רשימה ייעודית של קשישים ונזקקים על פי  סדרי קדימויות, זאת בשיתוף עם אגף הרווחה בניהולה של זיוה הימברג ואגף אכיפה בניהולו של גיל שלמה.

במסגרת היוזמה הברוכה, יבוצע מבצע התקנת הגלאים הנוספים שתרכוש העירייה בהתאם לרשימה וללא כל עלות. ראש העיר צביקה גנדלמן, שהורה על ביצוע היוזמה בחדרה אמר: “מדובר בפרויקט חשוב, שיסייע להציל חיים ולשמור על אוכלוסיית התושבים הוותיקים בחדרה”.

“במהלך פשוט וקל של התקנת הגלאים בבתי הקשישים והנזקקים באמצעות תחנת כיבוי אש חדרה”, אומרים בעיריית חדרה, “ניתן למנוע אסון כבד.” לגלאי העשן תפקיד מכריע בהצלת רכוש ונפש ומניעת אסונות, בייחוד בקרב אוכלוסיית הקשישים, שהינה בין האוכלוסיות הפגיעות ביותר במקרי פריצת דליקות בבתיהם, זאת בשל קושי מהותי להגיב במהירות ויעילות במקרי חירום. הרעש שמשמיע גלאי עשן כבר בשלביה הראשונים של שריפה מאפשר גילוי מוקדם וזיהוי מהיר של מוקד השריפה ובכך מאפשר יציאה בטוחה מאזור סכנה ומסייע במניעת אסון מיותר.

בימים אלה, לקראת רכישת הגלאים, מגבשים אגפי הרווחה והאכיפה רשימה ייעודית של בתי קשישים ונזקקים להם יוצע השירות של התקנת גלאי העשן ללא עלות, בנוסף על הדרכה לגבי שימוש נכון בגלאי העשן ועצות נוספות בנושאים כמו שימוש בטוח באמצעי חשמל ומיזוג אויר, וכן כללי התנהלות במקרים של דליקה. ​

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן