Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שר התרבות והספורט מיקי זוהר באור עקיבא: “העיר תהנה מתמיכות רבות מהמשרד בשנתיים הקרובות”

שר התרבות והספורט מיקי זוהר באור עקיבא: “העיר תהנה מתמיכות רבות מהמשרד בשנתיים הקרובות”

הצגות מסובסדות לתושבי אור עקיבא, הקמת מגרש סחב"ק, שיפוץ מבני תרבות, הגדלת סל תרבות, הפעילות בספריה העירונית ובמתנ"ס המקומי ועוד | השר זוהר: "אני יודע מה הצרכים של העיר, אור עקיבא זה יישוב חשוב שאנחנו רוצים לקדם"

שר התרבות והספורט, ח”כ מיקי זוהר, ערך בשבוע שעבר (25.7) ביקור עבודה מקצועי עם צוותו באור עקיבא. השר זוהר התקבל בחמימות בחדר הישיבות של העירייה על ידי קברניטי העיר.

ראש העירייה אלי אנקונינה, בירך את השר בברכת ברוכים הבאים לעיר וסקר בפניו את התפתחות העיר, קליטת אלפי תושבים חדשים בשנה האחרונה, והצורך בחיזוק העיר בתמיכה ותקציבים נוספים בשל הגידול, ועצם היותה אור עקיבא, עדיין, במעמד סוציו אקונומי לא גבוה.

השר מיקי זוהר בביקור באור עקיבא עם ראש העיר אנקונינה, סגן ראש העיר גדילוב, חבר מועצת העיר ביטון וצוותי העירייה. צילום: עיריית אור עקיבא

מנהל אגף הספורט העירוני אורי לוי, אמר כי “משמח שהשר מגיע. אני מאמין שהוא ייתן לנו עוד תקציבים לפתח את הספורט בעיר ויסייע במימוש תוכניות למען אור עקיבא”.

השר זוהר הודה לאנשי העיר. “תודה שאתם מארחים אותנו כאן. יודע מה הצרכים של העיר, אור עקיבא זה יישוב חשוב שאנחנו רוצים לקדם. יש לי חברים טובים באור עקיבא ואני מאמין שבשנים הקרובות נטמיע פה תוכניות חדשות לרווחתכם”.

לשר זוהר היו בשורות ברמה המיידית. בין היתר מקדם השר יחד עם העירייה הצגות מסובסדות לתושבי העיר: “משרד התרבות הולך לרכוש 2,000 הצגות איכותיות, כאשר כל רשות תקבל 7 הצגות מסובסדות. התושבים פה ייהנו מהצגות ברמה הגבוהה ביותר”.

כמו כן, הורה השר להגדיל את סל התרבות לאירועים ופעילויות באור עקיבא: “סל התרבות יוגדל מ-150 אלף שח ל-220 אלף ש”ח, כך שתוכלו לעשות יותר אירועים ופעילויות תרבותיות חשובות לקהילה שלכם”. בהתייחסו לשיפוץ מבני תרבות, ציין: “יש לנו תקציב לשיפוץ מבני תרבות – אפשר להגיש בקשה לקול קורא, יש תקציב על סך 600 אלף ש”ח שאפשר לחלק לרשויות”.

עוד הנחה השר זוהר להגדיל הפעילות בספריות והעבודה בשיתוף פעולה עם החברה למתנ”סים לטובת פעילות במתנ”ס העירוני. גם בנושאי ספורט, עליו אמון משרדו של זוהר, היו לו בשורות. בין היתר, תקציב לנושאים מוגדרים לפי החלטת הרשות בנושאי ספורט: “יצאנו לקול קורא קהילתי – 550 אלף ש”ח לשימוש חופשי על ידי הרשות בנושאים מוגדרים”.

הוא הוסיף: “אם רוצים להקים מגרש סחב”ק, אתם תקבלו 700 אלף שקל מתקציבנו. אפשר כבר להגיש קול קורא”. עוד הנחה צוות המשרד לתקצב באופן מלא תאורה במגרש הכדורגל העירוני, תכנון אולם התעמלות אומנותית ועוד, הקמת מגרש כדורגל אזורי (“יש תקציב לתכנון האצטדיון, תיקחו אותו, ולאחר מכן נתקדם”). “בשנת 2024 נוציא 5 בריכות טיפוליות לקול קורא – כל בריכה -4 מיליון שקל, כל בריכה זה 6 מיליון שקלים. אנחנו רוצים שתעבירו נתונים מסודרים ויש לכם סיכוי לזכות”, הוסיף עוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן