Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לאחר שנסגר למשך זמן ממושך: סניף טיפת חלב בשכונת אורות באור עקיבא שופץ ושב לפעילות

לאחר שנסגר למשך זמן ממושך: סניף טיפת חלב בשכונת אורות באור עקיבא שופץ ושב לפעילות

סניף אורות של טיפת חלב בקצה רחוב התמר סבל בשנים האחרונות מבלאי והתיישנות. במשרד הבריאות דרשו לתקן את הליקויים וסכנת סגירה ריחפה מעליו. בימים האחרונים, כאמור, הסניף נפתח מחדש לאחר ששודרג

בשעה טובה: סניף טיפת חלב “אלון” בשכונת אורות אור עקיבא ששופץ ושודרג בחצי השנה האחרונה בעשרות אלפי שקלים, נחנך רשמית מחדש לקהל הרחב בטקס יפה שהתקיים בסניף.

סניף אורות של טיפת חלב, המצוי בסמוך לסניף הכללית בקצה רחוב התמר,  סבל בשנים האחרונות מבלאי והתיישנות עד כדי שאיום סגירה ריחף מעליו. ואולם, עם התערבות קברניטי העיר, מנכ”ל העירייה ואגף הנדסה, הוחלט שלא לסגור את הסניף אלא לשפצו בצורה נרחבת על מנת שיחזור להוות מקום הולם להורים ולילדים.

במסגרת העבודות בוצע איטום בנכס, שופצו והונגשו השירותים, הוצבו מזגנים חדשים, ריהוט וקירות מעוצבים, שודרגו החדרים הפנימיים המשמשים את האחיות והצוות וכן המטבחון שבמקום הורחב.

May be an image of 8 people and people smiling
עובדי הסניף ונציגי העירייה, בפתיחה המחודשת. צילומים: עיריית אור עקיבא

חניכת הסניף התקיימה בשבוע החולף במעמד אנשי המחוז של משרד הבריאות – חדוה כהן – מנהלת אדמיניסטרטיבית של לשכת הבריאות חדרה ועדנה רוזנפלד – אחות מפקחת נפתית לשכת הבריאות חדרה, ראש העיר אלי אנקונינה, מנכ”ל העירייה יעקב נתניהו, מנהלת אגף תכנון תיאום ובקרה לי אלבז, מנהלת אגף החינוך סיגל אלבז, אנשי עיר, צוות סניף טיפת חלב ועוד.

עדנה רוזנפלד: “אנחנו רואים שאור עקיבא בצמיחה ותנופה, יש כאן שיתופי פעולה מדהימים. יש לנו את התחנה הזאת שאנו חונכים שוב ויש את התחנה החדשה שתהיה חלק מקונספט שלם לגיל הרך. אני מאוד שמחה בשביל האחיות שלי כאן בתחנה, הן עברו כאן ימים לא פשוטים. הן שירותיות ורוצות להעניק. שיהיה בהצלחה לכולנו”.

“אני שמח לחנוך את המבנה הזה בפעם השנייה”, אמר ראש העיר, “אני זוכר שחנכנו אותו לפני יותר מ-20 שנה בפעם הראשונה. זה בהחלט מרגש, השירות הראשוני שכל משפחה צעירה עם תינוק מקבלת. זה מקום מאוד חשוב בטח באור עקיבא המתחדשת. יש לנו שני סניפים של טיפת חלב ועוד אחד שיוקם בעזרת השם בקרוב באור ים. אני אומר תודה לכל מי שסייע בביצוע העבודות החשובות האלה מטעם העירייה ולמשרד הבריאות”.

לי אלבז, מנהלת אגף תכנון, תיאום ובקרה, אומרת השבוע כי “השיפוץ המאסיבי של העירייה, שנעשה בשיתוף פעולה גם עם המחוז במשרד הבריאות, הגיע מתוך רצון לתת לתושבי השכונות הסמוכות, ובכללם אורות, מקום ראוי ונגיש לשירות הרפואה המונעת לנשים הרות, לתינוקות ולפעוטות.

“כמו כן, הסניף הזה ישרת לעת עתה את שכונת אור-ים החדשה, וייתן להורים בשכונה מענה, עד לבנייה של סניף טיפת חלב חדש באור ים, בנייה שצפוייה להתחיל בחודש הקרוב. הסניף בשכונה החדשה יהיה חלק מקומפלקס שלם לגיל הרך שהעירייה בונה בשכונה ויכלול מרכז דג”ש, מעון יום ועוד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן