משק תפוחי – כיצד בוחרים מאיזה משק לבצע הזמנה

אחד השינויים בשוק המזון הישראלי בכלל ובפרט בכל מה שקשור בצריכת פירות וירקות, נוצר בעקבות התפתחות רשת האינטרנט וכל מה שקשור לרכישות דרך אתרים מקוונים

עד לפני שנים לא רבות, אם היינו צריכים לקנות ירקות ופירות, היינו עושים זאת אצל הירקן או דרך רשתות שיווק כאלה ואחרות. הרבה פעמים לא היינו משקיעים מחשבה בשאלה, כמה זה יעלה לנו ואיך נוכל לחסוך בעלויות, מאחר והמחירים היו פחות או יותר דומים בכל המקומות. 

כיצד האינטרנט שינה את הגישה שלנו

מאז הופעת האינטרנט ובפרט התפתחות כל הנושא של קניות באינטרנט, אנחנו יכולים לבצע הזמנות של מוצרים ושירותים אונליין, ובתוך זה גם של מוצרי מזון, פירות וירקות. הכל על פי הבחירה שלנו כמובן. 

למשל, אנחנו יכולים ליצור קשר עם משק תפוחי אשר ממוקם במושב עמיקם ומציע לנו אפשרות לבצע הזמנות אונליין. אחרי שאנחנו מסיימים לבצע את ההזמנה והרכישה, אנחנו מקבלים את ההזמנה תוך 24 שעות הביתה או לכל מקום אחר שנבחר. 

בצורה כזו, דרך הזמנה אצל משק תפוחי או כל משק אחר, אנחנו יכולים לקנות פירות וירקות ישירות מהחקלאי, אנחנו לא צריכים לצאת מהבית, לא צריכים זמן בתהליך הרכישה, והכל מתבצע בצורה מהירה, פשוטה ונוחה. כמובן שהתהליך הרבה יותר חסכוני, הן באופן ישיר והן באופן עקיף. 

כיצד בוחרים היכן לבצע את ההזמנה

מאחר ויש לא מעט משקים, כמו משק תפוחי, אשר מציעים לנו אפשרות לבצע הזמנות אונליין של ירקות ופירות, עלינו להחליט עם מי אנחנו רוצים לעבוד. ישנם מספר פרמטרים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלנו, ואנחנו צריכים לבחון כל אחד מהם בנפרד וכן ביחד, בשביל שנוכל לקבל החלטה מושכלת בנושא. 

פרמטר ראשון – היקף ההיצע

על מנת שנוכל לבצע הזמנה מלאה של כל מה שאנחנו צריכים, יש לבדוק מה המשק מציע, עד כמה היקף האפשרויות שלנו גדול, מגוון וייחודי. 

פרמטר שני – זמינות 

מאחר ומדובר בהזמנה דרך האינטרנט, אז עלינו לבדוק עד כמה המקום זמין לבצע את המשלוח בהקדם. בדרך כלל ההזמנה מתבצעת תוך 24 שעות, כאשר יש לקחת בחשבון שאם אנחנו מתגוררים רחוק, ייתכן והיא תיקח יותר זמן (בהנחה והמשק יהיה מוכן לבצע משלוח אלינו) 

פרמטר שלישי – איכות 

ישנם משקים שמציעים לנו ירקות ופירות אורגניים ודברים אחרים שיכולים להיות הרבה יותר איכותיים ובריאים. אם זה חשוב לנו, מוטב שנבדוק זאת לפני כן. 

פרמטר רביעי – לא רק ירקות ופירות

אחד היתרונות של משק תפוחי וכן משקים אחרים, הם שיתופי הפעולה עם מגדלים ויצרני מזון שונים. אנחנו מרוויחים מכך, מאחר ויש לנו אפשרות לרכוש לא רק פירות וירקות דרך המשק, אלא גם יינות, מזון יבש, פירות יבשים ועוד שורה ארוכה של מוצרי מזון. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן