Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אישה הגיעה לניתוח מפרק ירך ב’הלל יפה’, נותרה נכה – ופוצתה במעל מיליון שקלים

על פי התביעה, לאחר הניתוח - לא הצליחה האישה להזיז יותר את רגלה מתחת לברך. היא צירפה חוות דעת מטעם פרופ' צינמן אשר בדק אותה ומצא כי חלו ליקויים בתכנון המוקדם של הניתוח שתוצאתו פגיעה ברקמת העצב

אישה שהגיעה לעשות ניתוח להחלפת מפרק ירך בבית החולים ‘הלל יפה’ בחדרה – נותרה נכה ותפוצה במעל מיליון שקלים על ידי המדינה. כך נקבע לאחרונה בבית המשפט השלום בקריות.

התובעת, בת 65, סבלה ממום מולד בירך שמאל. היא התהלכה בצליעה אך למרות זאת, לדבריה, הצליחה לתפקד. במהלך הזמן, כשהכאבים התגברו, פנתה לייעוץ רפואי ושם הומלץ לה לעבור ניתוח להחלפת מפרק הירך.

התובעת אושפזה במחלקה אורתופדית בבית החולים “הלל יפה” בחדרה, לשם ביצוע הניתוח ולאחר שחתמה על טופס “הסכמה לניתוח” היא נותחה על ידי צוות הרופאים.

על פי התביעה, לאחר הניתוח – לא הצליחה האישה להזיז יותר את רגלה מתחת לברך. היא צירפה חוות דעת מטעם פרופ’ צינמן אשר בדק אותה ומצא כי חלו ליקויים בתכנון המוקדם של הניתוח שתוצאתו פגיעה ברקמת העצב. כן ציין כי לא בוצעו רישומים מוקדמים שיש בהם כדי ללמד שסיכון מעין זה נלקח בחשבון. על פי חוות דעתו, חלפו שש שעות בין סיום הניתוח האורתופדי לעיל לבין חידוש זרימת הדם והתיקון הווסקולרי. לעמדתו, במהלך הניתוח נגרם קרע בעורק הראשי ברגל, בשל מתיחת יתר של הגפה מעבר ל-4 ס”מ. בהתאם, קבע פרופ’ צינמן כי לתובעת נותרה נכות בשיעור 60% בשל שיתוק מלא של העצב הסכיאטי, 30% בגין שיתוק העצב הפמורלי ו-50% בשל הפגיעה בעורק הפמורלי הגדול.

המדינה הכחישה את טענות הרשלנות, כמו גם את הקשר סיבתי בין מעשי הרופאים המתוארים בתביעה לנזקיה של התובעת ותמכה הגנתה בחוות דעתו של רופא מומחה שציין כי התובעת נבדקה בוועדה טרום ניתוחית וקיבלה הסבר מלא על סיבוכים אפשריים, לרבות המתואר בתביעה. המומחה מטעם המדינה סבר כי מומחה התובעת, טעה בהבנת האנטומיה של האזור, או בהבנת המסמכים וכי הוא אינו מנוסה בניתוחים מסוג זה. לגרסתו, הוא טעה בסברה לפיה השיתוק נובע מהארכת הרגל השמאלית מעבר ל-4 ס”מ.

ואולם, לבסוף, שופטת בית משפט השלום בקריות, אלואז זערורה-עבדאלחלים, הורתה למדינה לפצות את האישה ב-1.35 מיליון שקלים כולל שכר טרחת עורך דין, בגין רשלנות רפואית בביצוע הניתוח.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן