Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ראש עיריית אור עקיבא הוציא הבוקר הודעה לתושבים, לאחר מספר ימים של שקט מטריד מצד העירייה. “אנו ערים ועוקבים אחר האירועים המשמעותיים הן מדרום והן בארץ, אנו בקשר מתמיד עם גורמי פיקוד העורף וגורמי הביטחון, כולנו נפעל בהתאם להנחיות פיקוד העורף בהינתן כאלה”, כתב יוסיפוב.

מ”מ ראש העירייה הוסיף: “כעת לא ניתנה הנחיה מיוחדת מפיקוד העורף בנושא המיגון באזורנו ולא ניתנה שום הגבלה בפעילות השגרתית”.

יש לציין כי תושבים ממקומות שונים בעיר התלוננו כי אין להם מענה על רשימת המקלטים הציבוריים, שכן בשכונות הותיקות אין ממ”דים בדירות.

יוסיפוב ציין: “יחד עם זאת אני מבקש להדגיש, בהינתן הנחיות אחרות, יש לפעול בדיוק ובהתאם להנחיות אשר אנו נפיץ לכלל התושבים בעירנו. אני עוקב בדריכות אחר ההתרחשויות ואנו בעיר מוכנים לכל תרחיש אשר נדרש לו. לעת עתה אנו לא ניפתח המקלטים הציבוריים, אך לא נהסס לעשות כן באם נדרש.

“זה הזמן שכל אחד מכם בבניין המגורים שלכם, לפנות כל ציוד ורכוש, להכין המקלט נקי ומוכן לשימושכם. אנו נקיים מעקב אחר המקלטים בבניינים ונפעל לפנות כל ציוד אשר מגביל השימוש בו, זה לביטחונכם. אני מאחל לסיום במהרה של המצב הנוכחי כשידנו על העליונה כתמיד.

“ביחד תושבים יקרים נוכל לכל אתגר, בביטחון ובשלווה. כולנו יחד מחויבים להישמע להוראות פיקוד העורף כי זה מציל חיים. מתוך הציווי , ונשמרתם מאוד על נפשותיכם. מכאן בשמי ובשם כולנו נאחל לכל חיילנו שישובו בשלום לביתם, אמן”. 56112-2

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן