Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בלי סיבה, באמצע הרחוב: גבר הותקף באור עקיבא – “הוא התנגש לי ברכב, יצא אליי וניסה לשדוד אותי במכות”

הוא נסע בשדרות ירושלים באור עקיבא ולפתע שמע צעקות. "חשבתי לתומי שנהג הרכב מלפנים מנסה לומר לי משהו, אולי שכחתי אורות. אבל מפה, האירוע רק הלך והקצין, אירוע חריג מאוד"

מקרה אלימות מזעזע, כך סתם, על הכביש באור עקיבא, שכלל שוד, קללות והסתיים בבריחה של התוקף והשארתו בהלם של המותקף – זה מה שחווה תושב בנימינה לאחרונה.

תושב המושבה הסמוכה לעיר, עולה חדש מארה”ב שעובד בתחום ההייטק, נסע על הכביש עם רכבו הפרטי בשדרות ירושלים באור עקיבא. השעה 21:00 בערב, השכונה שקטה, נסיעה רגילה לקראת סוף השבוע שיגיע, יום חמישי שעבר.

נהג רכב שנסע איתו בנתיב החל לפתע לצעוק לעברו. “חשבתי בתמימות שיש אולי משהו לא תקין עם האוטו, עשיתי סימנים עם היד שלי של תודה” הוא מספר למגדלור ניוז. “התחלתי להתקדם. הוא שם גז עם הרכב שלו לרכב שלי, פגע בי והרכב שלי זז הצידה. הוא קפץ מהרכב שלו ורץ לחלון שלי. הייתי בהלם. אמרתי לעצמי – טוב, אולי עשה טעות. לא ציפיתי לאירוע אלים. ציפיתי שנדבר אחד עם השני. אולי עשיתי משהו לרכב שלו ולא שמתי לב? לא יודע”.

שדרות ירושלים באור עקיבא. צילום ארכיון

כשהוא ישוב בתוך רכבו, המום מהסיטואציה, הוא הוריד את חלון רכבו כדי לנסות ולשוחח עם הנהג הזועם על הכביש. “הוא הכניס את הידיים שלו לרכב שלי והתחיל לצעוק – ‘אני אהרוג אותך, מה עשית? תביא לי את הכסף שלך’. הוא הכניס את הידיים שלו לכיסים שלי, ניסה לקחת מפתח וטלפון. כל הזמן הזה הייתי בישיבה. הוא תקף אותי כמה פעמים, ירד לי דם מהפה וניסיתי לוודא שאין לו נשק או סכין. בזמן הזה הוא חזר לרכב שלו וברח. הצלחתי לצלם את מספר הרכב שלו”.

תושב אור עקיבא שהבחין במנוסתו של השודד האלים הגיע לברר מה קרה, ובעיקר בא לסייע ולהקשיב  לאזרח המבוהל. “כשסיפרתי את הסיפור לחברים ומכרים שלי מהעבודה, אנשים היו בהלם. ‘זה לא אירוע אלימות רגיל’, אמרו לי. אני ואשתי היינו כבר שלוש פעמים במשטרה, להגשת התלונה, למסירת עדות, למסירת קבצי מדיה”.

מבחינתו, הוא מודה, מה שחשוב הוא שכולנו נדע מה עושים במצבים חריגים ומוזרים שכאלה, נישאר מרוכזים ולא נאבד את העשתונות. “זה אירוע שאנשים צריכים לדעת ולהבין שיכול לקרות. כשזה קורה – זכרו לנעול את הרכב, התחילו בבריחה מהמקום, התקשרו למשטרה. תדעו איך לשמור על עצמכם”.

חקירת המשטרה נמשכת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן