Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבת שז”ר אור עקיבא התלוננה על קרוב משפחתה: “איים עליי בסכין ושבר רכוש”

מעצרו של החשוד הוארך שלוש פעמים תוך שהוא מבקש בדיקה פסיכיאטרית

תושבת שכונת שז”ר אור עקיבא התלוננה במשטרה כי תושב העיר, איים עליה עם סכין, תקף אותה וגרם נזק לרכוש בבית. בעקבות כך נעצר האיש, בן 43 – תושב השכונה גם כן, המתגורר בבניין סמוך לבניין בה מתגוררת המתלוננת.

תחילה הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחדרה ב-20.11. נציג המשטרה הגיש לשופטת דוח סודי וציין כי “החשוד נעצר בחשד לאיומים ותקיפה כלפי דודתו איתה הוא גר בבית. החשוד נחקר, קושר את עצמו לאירוע. לענין התקיפה הוא מסביר את ההתנהגות שלו.

“לענין האיום הוא מכחיש בתוקף. עם זאת חומרי החקירה קושרים את החשוד למיוחס לו נכון לשלב הזה. אשר על כן אבקש להיענות למלוא הימים המבוקשים לצורך השלמת פעולות החקירה ותוך מניעת סיכון לקרובת המשפחה”.
החשוד ציין כי קרובת משפחתו חזרה לדירה ולכן הוא צפוי לעזוב אותה. בתום דיון זה, הוארך מעצרו של החשוד ביממה.

שכונת שז”ר באור עקיבא | צילום ארכיון: מגדלור ניוז; לתמונה אין קשר לידיעה

עם תחילת הדיון השני להארכת מעצר נוספת (21.11), ביקש החשוד מבית המשפט לגשת להסתכלות פסיכיאטרית – “אני רוצה לדבר עם אדם מקצועי”, אמר. בתום הדיון החליטה השופטת, בהסכמת החשוד ובא כוחו, עו”ד מוחמד ג’בארין (מהסניגוריה הציבורית), כי הוא יובא לבדיקה פסיכיאטרית, והאריכה את מעצרו בשלושה ימים.

בדיון השלישי להארכת מעצרו ב-5 ימים (24.11), נודע על עורך דינו של החשוד, כי בית החולים שער מנשה ביקש חודש ימים למתן חוות דעת בעניינו. עורך הדין קבל על החלטת המשטרה להגיש הצהרת תובע בסיפור, שלפני כתב אישום. “אני לא יכול להסכים לימים המבוקשים או בכלל להשאיר אותו מאחורי סורג ובריח. עם כל הכבוד היה מספיק זמן להגיש כתב אישום ככל שיש ראיות מספיקות וזה לא נעשה”, אמר עורך הדין.

בתום הדיון שלישי החליטה השופטת עידית פלד, להאריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד. “עיינתי בתיק החקירה שהוגש לעיוני, ומצאתי כי קיימת תשתית ראייתית לכאורית, ברף הנדרש בשלב זה, שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו; ונוכח מהות המעשה והעבירות המיוחסות, קיימת עילת-מעצר של מסוכנות”. בעקבות כך הוארך מעצרו ב-4 ימים נוספים ועד 28.11 בתנאי אשפוז.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן