Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי שהיח”צנות והדברור של עיריית אור עקיבא ירדו לשפל המדרגה: האם דובר חדש בדרך לתפקיד?

עד 2013 אייש את משרת דובר עיריית אור עקיבא אורי ארזי, שסיפק שירות של מיקור חוץ לתפקיד. אבל מאז - אין דובר לעירייה, מצב הגרם לבעיות רבות ושונות בפן הדוברות והיח"צ של העיר. האם זה הולך להשתנות סוף סוף?

האם פונקציית הדוברות לעיריית אור עקיבא הולכת ומתקרבת? אחרי שנים ארוכות ללא דובר, כשהיא בין העיריות היחידות בארץ, אם לא היחידה, שאין דובר בתחומיה, נודע בישיבת המועצה האחרונה כי מ”מ ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב, פועל לאיוש התפקיד.

כזכור, עד 2013 אייש את משרת דובר עיריית אור עקיבא אורי ארזי, שסיפק שירות של מיקור חוץ לתפקיד בשכר בן 5 ספרות. ואולם, מאז היבחרו לתפקיד של יעקב אדרי, בסבב השני שלו בעיר, הוא החליט שהוא אינו מעוניין בדובר. בהתחלה היה נראה כי הסירוב הוא לחודשים הראשונים לחזרתו לתפקיד, אך ככל שעבר הזמן נודע כי לא יהיה דובר והפונקציה – נעלמה לחלוטין.

סירובו של אדרי להביא דובר לעיריית גרמה לתגובת שרשרת גדולה במספר אספקטים. כך למשל, באחת, הופסק דברור העירייה וההודעות לעיתונות של העירייה לתקשורת חדלו לחלוטין. הדבר גרם הלכה למעשה למחסור חמור ב”חומרים” לעיתונות המקומית ועיתונים ותיקים באזור כמו ידיעות חדרה, חדשות חדרה וגפן, הפסיקו כמעט לסקר את אור עקיבא ואם כן – אז להקדיש לה אייטמים מועטים במיוחד במשך שנים ארוכות.

בנוסף, מידע רב ויקר ערך ציבורית – לא פורסם מעולם, מכיוון שלא היה מי שיפרסם אותו. בניית מתקנים חדשים, שדרוג כבישים, עדכוני פיתוח, מהנעשה באגפי העירייה ופרויקטים שונים, עדכונים על ישיבות מועצה ועוד – לא קיבלו במה מצד העירייה.

קראו גם:
נובמבר 2019: אינפורמציה, שקיפות ומידע לתושב באור עקיבא? הציון הוא “נכשל”

בנוסף, צרה נוספת שנחתה על גופי התקשורת באזור הם בקשות התגובה. בהיעדר דובר – לא היה ממי לבקש תגובה והאדם היחיד שהיה מוסמך להנפיק תגובות לתקשורת היה ראש העירייה אדרי בעצמו. פעמים רבות, הסתפק אדרי במשפט אחד כתגובה ולעיתים אף בשתיים שלוש מילים, בטח לא מספיק על מנת לקבל תמונת מצב על התנהלות העירייה בשאילתות שהופנו אליה מהתקשורת.

היעדר הדובר הורגש ביתר שאת בשנת 2020 – שנת הקורונה, כשבקושי מצאו בעיריית אור עקיבא את האדם שיספק מידע לציבור בתקופה הכי לחוצה בישראל בשנים האחרונות. אתר העירייה כמעט ולא מתעדכן בחדשות, וכך גם עמוד הפייסבוק הרישמי “עיריית אור עקיבא – מידע לתושב”, שלא מתפועל ביום יום וקם לחיים מפעם לפעם מהמחצית השנייה של שנת הקורונה ותופעל על ידי מתנדבת.

כאמור – ייתכן והמצב הזה ישתנה, אם להסתמך על מ”מ ראש העירייה הפעיל כעת, ובשיחות סגורות הוא מציין כי כבר נבחנים מועמדים לתפקיד ובקרוב הוא צפוי להיות מאויש – אם לא יהיה התפתחויות חריגות אחרות – כמו לדוגמה חזרתו של יעקב אדרי לתפקיד, נושא שמצוי כרגע בידי בית המשפט.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן