Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבת אור עקיבא ל-18 שנה לכלא לאחר שהורשעה בהמתת אחותה בחדרה באמצעות כלי מטבח

מרר, שגרה יחד עם אחותה באותו הבית, התנפלה עליה באמצעות מכתש עלי בזמן שהיא נמצאת בשירותים, והכתה אותה פעמים רבות בכל חלקי גופה עד שלבסוף רצחה אותה. השופטים בגזר הדין: "מעשה פלצות, מעשה זוועה של ממש, הנאשמת לא לקחה אחריות על מעשיה"

“הכתה בראשה ובגופה, גם כשנפלה אל רצפת חדר השירותים”: לאחר שבית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע (21.2.23) את יהודית מרר (75) מאור עקיבא, בעבירה של המתה בנסיבות של אחריות מופחתת, לאחר שרצחה את אחותה, זריפה מאמוס בת ה-78, ב-3.6.21, היום (6.7.23) נגזר עונשה והיא תשלח לשנים בכלא.

המשטרה פתחה אז בחקירה עם קבלת דיווח על גופת אישה שנמצאה בדירה בחדרה לאחר שהוכתה בחפץ קהה. פעולות חקירה ראשוניות שבוצעו בזירה ע”י שוטרי תחנת המשטרה בחדרה הובילו למעצרה בזירה של מרר. החשודה נחקרה ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה ומעצרה הוארך מעת לעת, עד להגשת כתב אישום נגדה בבית המשפט המחוזי בחיפה.

רצח זריפה מאמוס בחדרה: אחותה מאור עקיבא נעצרה בחשד למעשה [וידאו]
מעצרה של תושבת אור עקיבא החשודה ברצח אחותה בחדרה – הוארך

ילדיה של המנוחה וילדיה של הנאשמת סיפרו בעדויותיהם במשטרה כי בין השתיים היה סכסוך על רקע רצונה של המנוחה שאחותה תפסיק להתגורר בדירתה כפי שהיה בחודשים שלפני הרצח. הנאשמת הודתה תחילה שתקפה את האחותה הגדולה, אך אמרה שלא התכוונה לרצוח אותה. בהמשך חקירותיה חזרה בה וטענה שלא פגעה בה.

זירת הרצח בחדרה | דוברות מד”א

לפי כתב האישום שהגישה נגדה פרקליטות מחוז חיפה, מרר, שגרה יחד עם אחותה באותו הבית, התנפלה עליה באמצעות מכתש עלי בזמן שהיא נמצאת בשירותים, והכתה אותה פעמים רבות בכל חלקי גופה עד שלבסוף רצחה אותה. לאחר מכן החביאה את כלי הרצח בבית. היא הואשמה בעבירה של רצח בכוונה תחילה. במהלך המשפט התברר על פי חוות דעת של פסיכיאטר מטעם המדינה, שהיא כשירה לעמוד לדין, מבינה את האישום נגדה ושאינה זקוקה לטיפול פסיכיאטרי. אולם יחד עם זאת נקבע כי האחריות לביצוע המעשה היא מופחתת.

בהחלטתם השופטים קבעו כי מרר לא תורשע בעבירת רצח אלא בגרימה למוות, זאת בעקבות חוות דעת שבה הוכח רקע של בעיות נפשיות שהתעצמו בבוקר הרצח. כמו כן, הנאשמת הורשעה גם בעבירה של שיבוש מהלכי משפט. מאז האירוע, מרר לא שיתפה פעולה עם המשטרה ובית המשפט.

השופטים כאמור קבעו שמרר כשירה לעמוד לדין ומבינה היטב את ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדה. אולם בהכרעתם שלא להרשיעה בעבירת רצח, היא למעשה זוכתה מחמת הספק והורשעה באחריות מופחתת, כך שלא תרצה מאסר עולם. גזר דינה יינתן במהלך השבועות הקרובים.

כאמור, היום (6.7) גזר בית המשפט המחוזי בחיפה 18 שנות מאסר על מרר. “מדובר באירוע פתאומי ואכזרי אשר טלטל את בני המשפחה, שמט את הקרקע מתחת לרגליהם והותירם שבורים וכאובים”, קבעו השופטים וציינו כי מרר לא לקחה אחריות על מעשיה.  “מעשה פלצות, מעשה זוועה של ממש…המנוחה הייתה לא אחרת מאחותה, בשר מבשרה, והעובדה שאותה אחות אשר בעצמה סבלה מבעיות רפואיות קשות הסכימה לקבלה תחת צל קורתה בצר לה מקום בו ילדיה שלה נמנעו מעשות כן והיא גמלה לה ברעה תחת טובה”.

עדכון ראשון: 2.7.2021
עדכון שני: 6.7.2021
עדכון שלישי: 21.2.23

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן