Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סוף עצוב: אותרה גופתו של אור אלפא בן ה-18, שנעדר בחוף הדייגים בחדרה [צפו בתמונות ובוידאו]

החל משעות הבוקר פעלו לוחמים מיחידת העילית להבה בחוף הדייגים בחדרה בחיפושים נרחבים אחר הנער הנעדר שנפל למים ונסחף. לפנות ערב אותרה גופתו בסמוך לחוף

סוף עצוב לחיפושים: לאחר כמעט 24 שעות, אותרה גופתו של הנער אור אלפא בן ה-18 שנעלם אתמול בים סמוך לתחנת הכח בחדרה.

על פי דיווח של המחפשים, הגופה אותרה לפנות ערב על החוף באזור ההיעלמות. מהמשטרה נמסר כי “בהמשך לחיפושים אחר הנעדר מחדרה שנעלם בים אמש בחדרה, לפני זמן קצר אותרה גופה בחוף וכעת מוודאים את זהותה”.

פראמדיק מד”א ויקי שמואל סיפר: “אתמול (א) בסביבות השעה 19:20 הזניקו אותנו לחוף הדייגים בחדרה ודיווחו לנו שראו נער בן 18 במצוקה בים ולאחר דקות בודדות הוא נעלם במים. הייתה לנו תקווה שימצאו אותו מהר ושנוכל להציל אותו ולאחר שעות של חיפושים, שוחררנו עם הניידת טיפול נמרץ מהמקום והסריקות נמשכו. הערב (ב) כעבור 24 שעות בדיוק, בשעה 19:31 הוזנקנו שוב לאותו החוף והפעם אזרח ששחה עם משפחתו בים, הבחין בצעיר מחוסר הכרה צף במים. האזרח משה אותו מהמים וכשהגענו ביצענו בו בדיקות רפואיות ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.”

מהדיווח עלה כי 3 חברים בגילאי 17-18 נכנסו לים ורק 2 חזרו חזרה לחוף. עם התקדמות החיפושים, הוקפצו למקום עי תחנת המשטרה בחדרה מסוק משטרתי, שיטור ימי, ספינת חיל הים ומתנדבים רבים – בהם צוללנים של יח’ זק”א. בנוסף, המשטרה וגורמי הרווחה בעיריה מלווים את משפחתו של הנעדר.

מכבאות והצלה נמסר כי “החל משעות הבוקר פועלים לוחמים מיחידת העילית להבה בחוף הדייגים בחדרה בחיפושים נרחבים אחר הנער הנעדר שנפל למים ונסחף. עם אור ראשון הוזנקו למקום צוללני היחידה המתמחים בצלילות עומק ומים עכורים תוך שהם סורקים בקפידה מספר מוקדים בזירת ההיעלמות.

“בנוסף ביצעו לוחמי היחידה סריקות רכובות לאורך רצועת החוף על גבי כלי שטח ייעודים לצד סריקות מהאוויר באמצעות רחפן ומסוק משטרתי המעדכנים את הלוחמים בכל התפתחות. במקום נפתח חפ״ק בפיקודו של מפקד היחידה סגן טפסר דורון אלמשלי לניהול מאמצי החיפוש אחר הנעדר”.

אחרי למעלה משבועיים: בשורה משמחת מחיפושי הנעדר אור בוסקילה בן ה-30 מזכרון יעקב
בערב אחד: שתי הודעות על נעדרות שנראו בפרדס חנה-כרכור לאחרונה – בת 12 ובת 13
גופתו של בן 70 שנעדר בשבוע האחרון – אותרה ליד נחל בעמק חפר

מפקד השיטור הימי במחוז חוף – רפ”ק ארז יהודה, אמר במהלך היום:

כזכור, ההעלמות המשמעותית האחרונה שהייתה באזור התרחשה בחודש מאי – של אור בוסקילה בן ה-30 מזכרון יעקב. הוא נעלם ונמצא כעבור שבועיים ארוכים. גורמים המעורים במקרה ציינו כי ככל הנראה הוא אותר בבת שלמה או ביער סמוך. יחידת הכלבנים לישראל ערכה חיפושים נרחבים, בעומק השטח והסבך, בגזרת זכרון יעקב, תוך הפעלת מיטב האמצעים, אחר הנעדר שנעלמו עקבותיו בתאריך 10.5.2021.

בחודש אפריל, לאחר שבוע של חיפושים, אותר נעדר תושב נתניה בנחל ליד אביחיל בעמק חפר כשהוא ללא רוח חיים. מאות מתנדבים ומתנדבות השתתפו בחיפושים אחריו.

עדכון ראשון: 5.7.21, 8:08
עדכון שני: 5.7.21, 14:44

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן