Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הכלב שלכם ייתפס משוטט בפרדס חנה-כרכור? תתכוננו להיפרד ממאות שקלים

החלה אכיפה מוגברת ללכידת כלבים משוטטים ברחבי המושבה * תושבים שכלביהם ייתפס משוטט צפויים לקנס של 500 ש"ח

בחודשים האחרונים רבו פניות התושבים במוקד 106 על תופעת שוטטות כלבים, שכללו גם מקרי תקיפה של כלבים כלפי עוברי אורח. כחלק ממתן מענה, אגף שפ”ע של המועצה המקומית פרדס חנה כרכור בשיתוף האיגוד ווטרינרי שומרון החלו בימים אלו באכיפה מוגברת של חובת קשירת כלבים ומניעת השוטטות במקומות ציבוריים.

מעתה לכידת כלבים תבוצע מספר פעמים בשבוע ובימים משתנים וזאת על מנת למגר ככל הניתן תופעה שחרור כלבים במרחב הציבורי ועל מנת להבטיח לתושבים וילידנו מרחב ציבורי זמין ובטוח יותר.

בעלי/ות כלבים שלא ימנעו שוטטות כלבים ולא יטיילו עם כלביהם כשהם קשורים- צפויים לקנס של 500 ש”ח, זאת בנוסף עלות לכידת הכלב שצפויה להגיע למאות שקלים נוספים.

בתוך כך, במועצה המקומית פרדס חנה כרכור מבקשים השבוע את עזרת התושבים במיגור תופעת הכלבים המשוטטים ופוני לתושבים הנתקלים בכלבים משוטטים מתבקשים לעדכן את מוקד 106 ובכך לסייע למקד את האכיפה.

—–קראו גם—–

“יש בעיית שקיעות כביש ברחוב הבוטנים בפרדס חנה”: מתי זה יסודר?
בישיבת מועצת פרדס חנה-כרכור האחרונה, אושר תב”ר לריבוד ושיקום כבישים נוספים, כחלק מהתוכנית הכוללת של…המשך לקרוא »

 

תושבים בפרדס חנה-כרכור מתלוננים על היעדר נגישות ב-“אורוות האומנים”, מה הגיבו במתחם?
תושבים הביעו תרעומת נוספת על היעדר נגישות מספקת לטענתם – במתחם: “חישבו על כל אותם אנשים שלא יכולים להגיע ולקנות ולשלם לבעלי העסקים”. מטעם המתחם נמסר: “יש לנו גישה חלקית למתחם”. המשך לקרוא »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן