Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לאחר הפרסום הראשון במגדלור ניוז: העבודות להקמת קאנטרי ‘הולמס פלייס’ בחדרה החלו

לאחר הפרסום הראשון במגדלור ניוז: העבודות להקמת קאנטרי ‘הולמס פלייס’ בחדרה החלו

העבודות להקמת פרויקט הדגל של רשת הולמס פלייס במתחם עירון בחדרה החלו בהתאם ללוחות הזמנים.  ראש העיר: "מרכז הכושר והבריאות החדש יענה על צורך שהעלו תושבים רבים ואף יותר מכך"

כפי שפרסמנו לראשונה ב’מגדלור ניוז’ ב-7/7/21,  הקאנטרי בחדרה, עליו הוצהר עוד לפני כשלוש שנים עם הנחת אבן פינה – יוצא לדרך. 

העבודות בשטח החלו בימים האחרונים (נובמבר 2021) זאת לאחר שלמגדלור ניוז נודע בקיץ האחרון, כי הושלמו האישורים לפרויקט כאשר היזמים השקיעו 2.5 מיליון שקלים נוספים על מנת לסגור את הקצוות כאשר הושלמו כל הליכי ההיתר ושולמו אגרות.

לאחר מכן (21/7) הודיעה העירייה כי העבודות להקמת פרויקט הדגל של רשת הולמס פלייס במתחם עירון בחדרה יחלו בתוך 3 חודשים. זאת בהמשך לפגישה בעיריית חדרה, בין ראש העיר צביקה גנדלמן, מנכ”ל עיריית חדרה יעקב זיגדון והצוותים המקצועיים בעירייה עם הנהלת הרשת. ראש העיר בירך על התחלת העבודות הצפויה בקרוב ואמר: “הבטחתי למנף את הקרקע לטובת הציבור ולקדם פרויקטים אשר ישרתו את תושבי העיר. לאחר סגירתו של הספורטן הוותיק, יענה הקאנטרי קלאב החדש על צורך שהעלו תושבים רבים ואף יותר מכך”.

חדרה: הקאנטרי קלאב יוצא לדרך
הקאנטרי החדש בחדרה של “הולמס פלייס”, ייפתח בעוד כשנתיים
הבריכה המקורה בקאנטרי החדש שיוקם || הדמייה: הולמס פלייס

מרכז הכושר והבריאות המשפחתי ישתרע על שטח של 4,000 מ”ר ברחוב חטיבת גולני (מתחם עירון), ועם סיום העבודות תושבי העיר יוכלו ליהנות מקאנטרי קלאב חדיש שיכלול בריכת שחייה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 900 מ”ר, אולם אימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג’ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו בריכה חיצונית, בריכת פעוטות, מגרש משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות וכ-200 מקומות חנייה. בסמוך יוקם שטח מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות נוחות שישרתו את הבאים. הקומפלקס החדש תוכנן כך שיענה על צורכיהם של כל הגילאים בכל הקשור לפעילות גופנית, החל מחוגי פעילות גופנית ומתקנים לילדים מגיל שנתיים, דרך בני נוער ועד לפעילות ייעודית למבוגרים בני 80 ויותר. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות.

כפרויקט הדגל של הרשת בישראל, קבוצת הולמס פלייס עתידה להשקיע בו השקעה חסרת תקדים בקנה מידה ישראלי בכל הקשור להיקף ולאיכות הציוד שיוטמע במקום ובהתאמתו המלאה לצורכיהם של כל שכבות הגיל.

צילומים: דוברות עיריית חדרה

המתחם יוקם בשיטת DBOT (Design-Build-Operate-Transfer), לפיה היזם יתכנן, יממן, יקים ויתפעל על חשבונו את הפרויקט על קרקע עירונית, בתמורה לזיכיון הפעלה לתקופה של 25 שנים שבסיומה תשוב הקרקע לידי העירייה. לרגל התחלת העבודות, הגיע ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן לסיור עבודה בשטח בו יקום המרכז ואמר כי “עיריית חדרה שמה לנגד עיניה את המחויבות לצרכיהם של תושבי העיר בכלל תחומי החיים וביניהם מתקני כושר ובילוי משפחתי ברמה הגבוהה ביותר. הקאנטרי קלאב החדש יענה על צורך שהעלו תושבים רבים ואף יותר מכך”.

אבן הפינה לקאנטרי ‘הולמס פלייס פאמילי חדרה’ הונחה עוד באוקטובר 2018. הקאנטרי צפוי להיות מוקדם על ידי חברת “הולמס פלייס” שזכתה במכרז לתכנון, הקמה, והפעלה של קאנטרי קלאב בעיר. זה היה מכרז בשיטת די.בי.או.טי (Design-Build-Operate-Transfer), לפיה היזם יתכנן, יממן, יקים ויתפעל על חשבונו את הפרויקט על קרקע עירונית, בתמורה לזיכיון הפעלה לתקופה קצובה (של 25 שנים) שבסיומה תשוב הקרקע לידי העירייה.

עדכון ראשון: 7/7/21, 11:15
עדכון שני: 21/7/21, 15:24

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן