Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ילדי הגנים ‘חצב’ ו-‘חבצלת’ במרכז חדרה יעברו למתחם חדש; ההורים: “מעבירים אותנו לטובת ילדי חינוך חרדי”

ילדים
ההורים פתחו בעצומה וטוענים כי ישנם לא מעט הורים ללא רכב שאמורים לצעוד עם ילדיהם בחורף ובקיץ חצי שעה לכל כיוון לגן || העירייה: "הגנים חבצלת וחצב משודרגים הקיץ למבנה חדש שנבנה ברחוב נעמי שמר"
ילדים

70 הורים וילדי מרכז העיר חדרה מוחים על סגירת 2 גני ילדים – גן חצב וגן חבצלת, שקיימים מעל ל-30 שנה ברחוב ששת הימים (סמטת יהודית). על פי ההורים, במקומם של 70 ילדיהם, צפויה מחלקת החינוך להכניס למתחם ילדי חינוך חרדי לגנים.

ההורים שפתחו בעצומה ברשת, אומרים כי “גנים אלו משרתים את תושבי צפון מרכז העיר מאז ומתמיד ואין להם אלטרנטיבות אחרות באזור. העירייה טוענת שבנתה עבורינו גנים חדשים ליד בנין קורן ברחוב אחד העם, אך זה כלל לא באזור מגורינו”.

ההורים מוסיפים כי “ישנם לא מעט הורים ללא רכב שאמורים לצעוד עם ילדיהם בחורף ובקיץ חצי שעה לכל כיוון לגן. הורים מצהירים ששכרו דירות בסמוך לגן בידיעה שהגן קיים ברחוב הנוכחי ולא היו עושים זאת אם היו מיידעים אותם מראש.

“לא ניתנה להורים האפשרות לבחור אלטרנטיבה חינוכית אחרת בזמן סביר. כעת בזמן פציעות ועל בסיס מקום פנוי ישקלו את בקשתם וסיכוייהם מועטים.  מדובר באזור הכי פקוק בעיר וללא חניה. בנוסף, בנו לנו גן חובה בקומה שניה ללא אדמה וללא שמיים והגדר מהווה סיכון לילדינו”.

ילדיםאחד מגני הילדים שבעצומה – צילום מתוך העצומה

כאמור, בעצומה עליה חתמו ביומיים כ-150 איש, חותמים ההורים וכותבים: “אנו רוצים להשאר במקומינו עם הצוות המוכשר שלנו. הדרך שבה מתנהלת העירייה ללא תקשורת עם ההורים מראש, ברגע האחרון, כשאנחנו מגלים זאת במקרה, אינה לטובתם של ילדינו כפי שטוענים נציגיה והתנהלות העירייה נגועה בחוסר תום לב”.

מעיריית חדרה נמסר: “אגף החינוך חדרה ועיריית חדרה פועלים לבנייה ושדרוג של גני ילדים בעיר שחלקם פועלים בתשתיות ישנות. מסורת של 130 שנה לעיר חדרה מלווה גם במבנים שחלקם ישנים ולכן אנו פועלים לצד שיפוצי הקיץ גם לבנות גנים ובתי ספר חדשים.

“הגנים חבצלת וחצב משודרגים הקיץ למבנה חדש שנבנה ברחוב נעמי שמר מול עיריית חדרה והוא חלק ממרכז הוליסטי חדש לגיל הרך. הגנים לא נסגרים. הגנים עוברים למבנה חדש ומודרני שיאפשר לצוות ולילדי העיר המשך עשיה חינוכית בתנאים טובים יותר.
הגנים חדשים ממוקמים במרחק הליכה של כ- 300 מטר מהגנים הישנים, מרחק הנסיעה ברכב הוא כ- 600 מטר. שני הגנים ממוקמים באותו מרחב שיבוץ לפי כללי משרד החינוך ולכן כל מי שבחר את הגנים בסמטת יהודית מקבל את אותו הגן במבנה חדש באזור הבחירה שלו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן