Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושבת חדרה טוענת: “רצינו סיוע בהעתקת עץ ליד הבית – העירייה כרתה אותו”

לדברי תושבת בית אליעזר, בדברים שהעלתה לרשתות החברתיות, בעלי הבית ביקשו סיוע בהעברת העץ שהחל להזיק לגדר - אך הדבר הביא לכריתה שלו * העירייה: "העץ נכרת לאור פניות התושבים"

תושבת חדרה פרסמה לאחרונה על עץ שנכרת בבית אליעזר – למורת רוחה. “אני רוצה לשתף אותכם, חדרתיים יקרים, בתסכול וכאב נוראי שנגרם לי עקב פנייתי לעזרה לעירייה”, כתבה התושבת.
“אנחנו גרים בבית אליעזר בבית דו משפחתי. ליד הגדר הבית, גדל עץ דקל יפהפה לגובה של כ-6 מטר , עץ בריא שתרם המון ליופי של האזור. לפני כמה חודשים שמנו לב ,שהוא פוגע בגדר הבית, ובקשנו מהעירייה עזרה לסדר את הגדר בלי לפגוע בעץ כמובן.

“היינו מוכנים לתת לעץ מהשטח שלנו רק על מנת שימשיך לחיות, אנחנו אוהבי עצים והטבע והעץ גדל מעצמו. לא תיארתי לעצמי שהפתרון של העירייה יהיה כריתת העץ.
“אנחנו התנגדנו בתוקף – ללא אועיל. עובדי העירייה באו ברגע שלא היינו בבית ואפילו לא נתנו לנו זמן לערער על ההחלטה. בסופו של דבר כרתו את רוב העץ אבל השאירו את הבסיס עד גובה מטר מהרצפה ובנוסף גרמו לעוד נזק לגדר ולא ממש פתרו את הבעיה.

“כואב לי על העץ ומתוסכלת מהחוסר יכולת לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא פתרון יותר הולם. האבסורד הוא שעכשיו קיבלנו הודעה מעיריית חדרה שאומרת ש’הטיפול בפנייתך הסתיימה’ “.
הפרסום גרר תגובות רבות בעד ונגד. תושבים כתבו לתושבת – “למה פניתם לעירייה לטפל בזה?”, ואחרים השיבו: “זהו שטח ציבורי באחריות העירייה”.

צילום מסך: רשתות חברתיות

תושב אחר כתב: “העץ היפה הזה פגע לכם בגדר ? אני לא מבין למה לא בניתם מסגרת גדר מסביב לעץ כמו שעושים לפחי האשפה שהרי לא מדובר בגדר מבטון מזוין גבוהה אלא בגדר פשוטה”.  תושב אחר ענה לו: “לא הבנת? אותה הגדר בנוייה 30 שנה העץ התחיל לגדול לפני 6 שנים ! הגדר הייתה לפני”.
מעיריית חדרה נמסר בתגובה: “העץ נכרת לאור פניות התושבים ועל פי חוק. הטיפול טרם הסתיים וגדר הבית תתוקן”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן