Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סמנ”כל התפעול החדש של הפועל חיפה איתי ראק: “נשקיע במחלקת הנוער, נטפל בנושא קריית חיים”

סמנכ”ל התפעול ואחראי מחלקת הנוער החדש בהפועל חיפה, איתי ראק, התראיין ביום שישי לתוכנית ‘הפאנל האדום’ (עם שמיל שמילוביץ’, אבי מר, רותם סגל וניר בר) וסיפר על התחושות לאחר שבוע ראשון בתפקיד. בין היתר הוא דיבר על מהות העבודה וכן מהיכן הוא מגיע, וכמובן – מה הוא רוצה לשנות בהפועל חיפה, כשגם הוא מודה – “יש הרבה עבודה”.
“בחיים לא הייתי מסכים לקבל תפקיד דומה בקבוצה אחרת”, אמר ראק בפתח דבריו. “הגעתי רק בגלל שזו הפועל חיפה – אותה אני אוהד, אוהב ומאמין בו. יש בי דרייב מטורף ומוטיבציה גבוהה”.
כזכור, באמצע השבוע הוציא המועדון הודעה כי הוחלט השנה לשים דגש מיוחד על חיזוק מחלקת הנוער. על פי ההודעה, כץ מינה את איתי רק לתפקיד סמנכ”ל התפעול של המועדון ומנהל מחלקת הנוער ואמש סוכם על שיתוף פעולה עם איש העסקים צחי נקש לקידום המחלקה. נקש, הבעלים של חברת “אלמוג ציוד טכני”, אוהד הקבוצה, יהיה מעורב בפעילות השוטפת ויסייע לקידום המחלקה. יצוין כי חברת אלמוג היא הספונסרית הראשית של המועדון בעונת המשחקים הקרובה.
הפועל חיפה לייב בזמן אמת  – חדשות מתפרצת ועדכונים על הפועל חיפה מבית “חיפה- Live”
הוא מנה את הדבר הראשון המשמעותי שקרה השבוע – שיתוף הפעולה המחודש עם איש העסקים צחי נקש. “כבר בשבוע האחרון התחלנו שינויים כמו שיתוף הפעולה עם צחי נקש, הוא שיתוף פעולה אסטרטגי, גם כספי, אבל בעיקר אסטרטגי. אני רוצה להגיד תודה גם לבעלי הקבוצה יואב כץ שנתן בי אמון”.

ראק סיפר כי אחת ממטרות העל שלו תהיה מחלקת הנוער – עליה יש ביקורת ביציע מפה ועד להודעה חדשה עם טענות לכישלון עד כדי מחיקתה מהמפה. “יש מטרות חשובות במחלקת הנוער. מטרת העל שלי היא להעלות את קבוצת הנוער לליגת העל. בקרוב נוציא הודעה על מאמן חדש. זה ערך מוסף גדול שקבוצת הנוער תהיה בליגת העל.
“אנחנו הולכים להסדיר את כל נושא רישוי קריית חיים. אנחנו הולכים לפעול לסיים את הסאגת הזאת מול התמ”ת ועיריית חיפה כדי שנוכל להתאמן שם עם כל האישורים.
“בנוסף, אנחנו רוצים להביא ילדים ונערים חדשים למחלקת הנוער מתוך מקום של אמונה במחלקה. שיידעו שיש פה צוות ניהולי ואימוני ששמו דגש על קידום המחלקה. זו הזדמנות לקחת את הנוער קדימה לשנים הבאות”.
ראק סיפר גם על החוזקות שלו לשאלות הפאנל וציין כי הוא מביא עמו “הבנה בדחיפת דברים קדימה, זה אחד הדברים שאני רוצה לשנות ולפתור, מול העירייה, מול הרשויות, מול הגופים השונים, מול האוהדים. אני רוצה שדברים יקרו יותר מהר. אני נפגש עם אוהדים, שומע, לא אוכל לקדם הכל אבל אוהדים באים מהלב ואהבה. הם יודעים לא פחות טוב מה צריך לשנות ולשפר. אני גם מביא ארגון וניהול וזה גם אספקט שאני מקווה לשפר – אם זה ציוד לקבוצות הנוער והילדים, דברים ארגוניים שאולי נשמעים בנאליים אבל הם חשובים. הם לא קרו עד מעכשיו ואני רוצה שיקרו”.
לסיום נשאל האם שני התפקידים שהוא עתיד למלא – לא מתאימים לשני אנשים ולא לאדם אחד? “להיות סמנכ”ל ואחראי מחלקת הנוער זה בהחלט מלא עבודה, אבל אני מאמין ביכולות שלי ויצטרכו לבחון אותי לאורך זמן. אני בטוח שנוכל לעשות את זה”, סיכם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן