Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

צעיר מטבריה שחשוד בתקיפת זוגתו, הפר את צו ההרחקה מהעיר חדרה והגיע אליה שוב

צעיר מטבריה (22) נעצר לפני 4 ימים בחדרה בחשד שהפר צו הרחקה מהעיר, שהוצא לו בהקשר לזוגתו. על פי החשד, ד”ד תקף את זוגתו במספר הזדמנויות וגרם לה לחבלות של ממש. בנוסף, הוא נחשד ששבר לה את הטלפון כי צילמה אותו והקליטה אותו תוקף אותה.

במשטרה אומרים כי הוא אף חשוד שאיים עליה לאחר שגילה כי התלוננה נגדו במשטרה. בתאריך 29.11 ניתן צו האוסר עליו להתקרב לעיר חדרה או ליצור עם האישה קשר, אך הוא על פי החשד – הפר את הוראות בית המשפט.

צילום להמחשה בלבד – למצולם אין קשר לידיעה | פיקסביי

במשטרה אמרו בדיון הארכת מעצרו בשבוע ימים בבית המשפט, כי “מדובר בחשד לפיו ב-29.11 החשוד שוחרר על ידי כב’ השופט אחטר בגין עבירות איומים ותקיפה כלפי אותה גברת, ולמעשה מאז הוא הפר מספר פעמים את התנאים המגבילים. ההפרה מתבטאת ביצירת קשר עם המתלוננת והשיא היה ב-10.12 בשעות הלילה, כאשר הוא הגיע לביתה, שם דיבר איתה ופנה אליה. לא מדובר בזוג נשוי, הם היו ידועים בציבור ולהבנתנו הם פרודים. החשוד נחקר, הוא מסביר מדוע יצר עמה קשר”.

החשוד עצמו אמר בבית המשפט: “אני לא מכחיש. היא ביקשה ממני ליצור איתה קשר איך שאני משתחרר. מאז לא דיברתי איתה, לא יצרתי איתה קשר מאז, היא זו שיצרה איתי קשר. לא היה לי טלפון בכלל”.

בתום הדיון קבע השופט כי הסבריו של הצעיר אינם מספקים, ועל אף שהודה במעשים החליט כי אין לתת בו אמון בנושא שחרור בתנאים והאריך את מעצרו ב-4 ימים (עד 19.12).

בתגובה לכך אמר החשוד מיד לאחר ההחלטה: “לא פייר שעושים ככה לאנשים בבית המשפט, באתי לפה על כלום. עצם זה שהיא מתקשרת למשטרה עוצרים אותי. אני לא יודע למה אני פה בכלל? למה לא נותנים לי מעצר בית? על מה? לא עשיתי שום דבר. אין לי איך להוכיח את הדברים האלה שהיא משקרת והכל, אין לי איך להוכיח”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מאות הגיעו לחלוק כבוד לסא”ל סלמאן חבקה ז”ל ומשפחתו בתחרות אופניים בקיסריה [וידאו]

במסגרת האירוע, 80 רוכבי אופניים מקצועיים לקחו חלק בתחרות ראווה שכללה גם מקצה לרוכבים בעלי מוגבלויות, להם הוענקו אופניים מותאמות אישית לצד חלוקת מלגות ע”ש סא”ל סלמאן חבקה ז”ל לסטודנטיות וסטודנטים תושבי יאנוח ג’ת – הכפר שבו גדל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן