Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הפעיל החברתי בפרדס חנה-כרכור: “מגרש המכוניות המאולתר במושבה חזר לפעול”

ארז אריאב התריע עוד בחודש ספטמבר על המכוניות העומדות ללא תזוזה בחניון ליד בית ספר חקלאי * המועצה טיפלה אז בתופעה, אבל כעת נדמה שהיא חזרה שוב אל השטח: "זוהי קריאה למועצה לבחון את הנושא"

“זוכרים את ‘חניון רכבי הגרוטאות’ שחנו בחניון האוטובוסים שבסמוך לכניסה המערבית של בית הספר חקלאי? זה חזר”: הפעיל הציבורי ארז אריאב מ”המשמר החברתי פח”כ”, טוען כי לאחר מספר שבועות של “שקט” בגזרת חניון המכוניות המאולתר ליד בית הספר חלקאי, אנשים חזרו להחנות שם מכוניות המיועדות למכירה לכאורה.

“כבר בספטמבר האחרון המשמר החברתי התריע על “חניון גרוטאות” העומד בשטח ציבורי המפריע ו להורים להוריד את ילדהם”, הזכיר אריאב השבוע והוסיף: “מיד לאחר הפרסום בספטמבר האחרון פונו אותם הרכבים ככל הנראה על ידי המועצה.

“לאחרונה פנו תושבי האיזור שוב למשמר החברתי בטענה ששוב “רכבי הרפאים” החלו לחנות באיזור. השבוע המשמר החברתי ביקר וסקר את האזור….כפי שניתן לראות, רכבים רבים עומדים שם לכאורה ללא מדבקת טסט עדכנית. חלקם ללא אויר בצמיגים וחלקם עם מדבקות של שוכרי רכבים המעוניינים לקנות אותם.
“זוהי קריאה למועצת פרדס חנה כרכור לבחון את הנושא ובמידה ואכן מדובר בחידוש “מגרש במכוניות” לדאוג לפנותו”.

נזכיר כי בחודש ספטמבר נפגש אריאב עם התושבים בכדי לבחון את השטח אז והרכבים נצפו במקום. “לכאורה נראים רכבים רבים שעומדים זמן רב. רובם עם מדבקות של שוכרי ברזל המעוניינים לרכוש את הרכבים לפירוק”.
אריאב ותושבים נוספים קראו אז למועצה לבחון האם מדובר ברכבים לגריטה והאם הם מורשים לנסוע (בעלי טסט) ובמידה ואותם הרכבים הם “רכבי רפאים” יש לפעול להזיז אותם בהתאם להוראות החוק.
“מקום זה צריך לשמש את ההורים המגיעים לשער זה להורדת הילדים ולרכבי הסעות שמגעים לקחת את הילדים”, חתם.

מסתמן פתרון לבעיית הכניסות והיציאות לתלמידים בבית ספר חקלאי בפרדס חנה-כרכור
[6.9] לאחר סערת הורים בפרדס חנה-כרכור אודות הכניסות והיציאות החדשות של מתחם בית ספר החקלאי (בית הספר התיכון ובית הספר הצומח שפוצלו השנה), הגיע פתרון שהוצג על ידי ראש המועצה הגר פרי יגור. ואולם, חלק מהפתרון מצוי סמוך ל”מגרש מכוניות מאולתר” – כך לפחות טוען הפעיל הציבורי ארז אריאב.
קודם לכן, עדכנה ראש המועצה הגר פרי יגור על הפתרון המסתמן בכניסות לבית הספר, מה שאילץ בפתיחת שנה את התלמידים של חקלאי לעשות סיבוב גדול לשער הקשתות, ואי היכולת להיכנס מכיוון השער של כרכור (ליד מגרש הכדורגל). “לאחר דיונים, בשיחה עם מנהל המחוז במשרד החינוך, מתוך הבנה מלאה לדברים שהבאתם בפניי, שערי היוגב (דרך הבנים) והקשתות (נבו) ישמשו למעבר התלמידים משני בתי הספר וזאת עד להשלמת הקמת השערים החדשים”, ציינה פרי יגור. לידיעה המלאה >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן