"כמה אפשר להגיע לאצטדיון עם חולצה של רן בן שמעון?" – ניר בר עם 10 נקודות לעונה הקרובה

אוהד הפועל חיפה ופרשן תוכנית "הפאנל האדום" – ניר בר, מביא השבוע את 10 הנקודות לקראת העונה הקרובה הבאה עלינו לטובה ומה בעצם צריך להשתפר פה – גם בראי הפועל חיפה, וגם בכלל. 
1. להיכנס לאצטדיון עם כרטיס אלקטרוני בלבד (יואב כץ, אתה משלם עמלות הפצה כמעט מיליון ₪ בשנה, כל שנה, רק אומר) ובכך גם לא להגביל את מספר כרטיסי הילדים, החיילים והסטודנטים והגעה לקהלים נוספים. כרטיסי נייר זה כל-כך קרית אליעזר.

2. מחירי כרטיסים: ניכר כי היחס בין המנויים של הונה הקרובה לבין זו של לפני עונת הקורונה עומד על כ-100% תוספת, הן נוכח הגידול במחיר המנוי והן מכיוון שהקבוצה נהנית עדיין מחיתוך של כרבע מכל חוזי השחקנים מעונת הקורונה, כל שעלות שכר השחקנים פחתה ועלות המנוי לא פחתה בהתאם (כפי שמצופה להעלות את המחיר אם שכר השחקנים עולה). אחרי שאמרנו את כל זה צריך לומר ביושר כי מחיר המנוי לעונת המשחקים, שמבטא כ-40 ₪ למשחק עדיין זול ומספק תמורה יותר מהוגנת ביחס למחיר (והזדמנות לנצח את מכבי חיפה עם חצי או שליש ממחיר המנוי של האוהדים שלה).
3. חתימת חוזי אימוץ עם 2 הספונסרים "אלמוג ציוד טכני" של צחי נקש כספונסרית ראשית ו-"שורשים מיזמי בוטיק" הינה הבעת אמון חזקה מאוד כלפי הקבוצה, הינה אינדיקטור טוב לחוזקו של הפועל אלמוג חיפה כמותג ותעודת הערכה לחברי ההנהלה שעומדים מאחורי הישגים חוזיים אלה. יש לברך על-כך, להודות לספונסרים ולקוות שיגיעו עוד בעקבותיהם.
4. חנות אוהדים. היא לא חייבת להיות באצטדיון או בשדרה החמישית במנהטן. לא צריך בשלב הראשון יותר מחולצות וצעיפים. זה גם לא צריך לעלות דבר אם מישהו אחר עושה זאת תמורת תמלוגים. כמה אפשר להגיע לאצטדיון עם חולצה של רן בן שמעון עם כתמים מהקטשופ בקיוסק הצפוף של קריית אליעזר?

5. המשך הצגת שעון המשחק על המסך באצטדיון גם בזמן תוספת הזמן. שחקנים ואוהדים ששואלים כמה זמן עוד נשאר לתוספת הזמן זה כל-כך 1995.
6. להפסיק לקרוא למונחים בתרגום ישראלי שגוי: אין דבר כזה בסטטיסטיקה "בעיטה למסגרת" מכיוון שבעיטה לקורות או למשקוף השער זו בעיטה מחוץ למסגרת (המונח הנכון הוא בעיטה למטרה או בעיטה לשער: "Shots on Target"), רחבת ה-16 היא לא באמת 16 מטרים אלא 16.5 מטרים (אפשר פשוט לקרוא לה 'רחבה') וכך גם תיבת החמש היא לא באמת 5 מטרים אלא 5.5 מטרים. פוטבול איז סימפל.
7. מיקום קהל חוץ. אם אין מגבלה של מקום, אין סיבה שקהל החוץ ישב באזור נידח באצטדיון. במקום שיש כשל שוק הרגולטור צריך להתערב או לפחות, בשלב הראשון, הדבר יוסדר בקשר בין המועדונים.
8. משחק נוער לפני משחק הבוגרים: רוצים להצטרף להשקעה בנוער ולסייע לו לעלות ליגה? רוצים חוויית כדורגל שלמה יותר? במשחקי הבית של קבוצת הבוגרים, תנו לקהל של הפועל חיפה להגיע למשחק מקדים של הנוער באותו אצטדיון.

9. מונדיאל או יורו תמיד משפיעים על מאמני הקבוצות בעולם ביחס למערכים ולשיטות משחק. אם כך יהיה גם בליגת העל ואצל אלישע, אנו צפויים לראות משחקים עם 3 בלמים ותבנית התקפה של 2 חלוצים עם 2 מגינים תוקפים יחדיו בחלק גדול מהמשחקים. #דורמלולודודי_טוויטו שומעים?
10. בניגוד ל-2 העונות האחרונות הפעם יש הכנה מסודרת לעונה הבאה. יש עוד מספיק זמן לפרק ולהרכיב כדי להגיע מוכנים לליגה. ניכר שלאלישע יש דרך ולא פחות מכך סבלנות. גם לנו צריכה להיות כזו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן