Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מנכ”ל הפועל חיפה: “חנן ממן ואנחנו רוצים להמשיך – לא לייצר סתם פאניקה”

האם חנן ממן ישאר בהפועל חיפה? מנכ"ל הפועל חיפה עדכן בסוף השבוע על העניין - וביקש מהקהל להרגיע את המתח ולא להאמין לכל מה שכתוב באתרי הספורט. ומה לגבי הזרים? "זרים זה לא חזות הכל, זה כן יכול לעשות הבדל אבל הבסיס הוא העיקר"
מנכ”ל הפועל חיפה רובי רגב, ניסה להרגיע את אוהדי הקבוצה בסוף השבוע בכל הנוגע לסוגיית חנן ממן. רגב, עלה לשידור בתוכנית “הפאנל האדום” ודיבר על הסוגייה החמה של הימים האחרונים. כזכור, באתרי הספורט פורסם כי המגעים על הארכת החוזה של הקשר המצוין עלו על שרטון וכי יש חשש שיבקש לעזוב את הקבוצה, על אף שיש לו חוזה לעונה הקרובה. אפילו שמות מועדונים אחרים כמו מ.ס.אשדוד, עלו כמועמדים לקלוט את השחקן.
אך כאמור, הדבר אינו אפשרי בשלב זה שכן לשחקן יש חוזה לעונה נוספת ובמועדון אומרים כי שליש מהדרך כבר סוכמה ומתקדמים לעבר סיכום יתר חילוקי הדעות על מנת להאריך את חוזהו של הקשר.
“יש לו חוזה והסכם”, פתח רובי רגב בתוכנית ואמר: “כל מה שדנים עליו הוא העתיד ולא העונה הנוכחית. הוא הגיע לפה בעונה שעברה וחתם לשנתיים. הוא מאוד מוערך, היכולת המקצועית שלו – כולנו מבינים אותה ויש תמימות דעים בטח בהפועל חיפה. נזכור שיש לו הסכם הדדי ולא חד צדדי. אנחנו בכדורגל, אבל ללחץ הזה יש עניין של רמות. אם הוא היה חופשי הלחץ היה גדול יותר, היום הוא עם הסכם. יש פער עצום בין הדברים. דבר שני – יש רצון של שני הצדדים להאריך את החוזה הזה. מפה ועד “פיצוץ במשא ומתן” – יש עוד מרחק. אנחנו דנים על זה והכל בסדר.
חנן ממן
“המועדונים הגדולים ביותר מפספסים שחקנים ולפעמים מקבלים. אם השבוע האחרון היינו מחתימים את חנן ממן ואלון תורג’מן – כולם היו צוהלים. צריך להתייחס לתמונה הגדולה ולא לתת לרעשי רקע להשפיע עלינו”.
רגב נשאל אף על סוגיית הזרים של הקבוצה, כשעד כה החתימה הפועל חיפה רק את אלן אוזבולט. “תמיד אפשר להביא ולהגיד יאללה”, ציין, “אפשר להעריך את אלישע על הצורה שבא הוא עובד. הוא לא סתם יורה. זה לא להחתים ותוך חודש להגיד בואו נשחרר. צריך לתת קרדיט שיש שחקנים טובים בקבוצה עם בסיס חזק. כל שחקן חדש בלי בסיס – לא שווה יותר מידי. רוב הזרים שבאים לארץ לא מצליחים מאשר מצליחים – לפחות בשנים האחרונות. עניין הזרים הוא אלטרנטיבה נוספת, כאשר להביא זר זה אחוזי הצלחה נמוכים. גם הגדולות לא מצליחות – זה הרבה פעמים לא הולך. זרים זה לא חזות הכל, זה כן יכול לעשות הבדל אבל הבסיס הוא העיקר”.
ובינתיים, צחי נקש, הספונסר החדש של המועדון העלה עדכון לגבי מחלקת הנוער וכתב: “הנוער פותח שנה ושבוע התקיים אימון פתיחת עונה שתמיד מרגש – והשנה כפליים. אימון ראשון, והכמות שבאה להתרשמות מרשימה. 50 נערים (ועוד 5 שנעדרו) נאבקים על 22 מקומות. מלחמת עולם על כל עמדה, המון זיעה ונחישות, הכל בשביל ללבוש את החולצה האדומה. רם בן מיכאל מאמן ראשי,  ושמיל היקר מנהל קבוצה יקבלו את כל התנאים במטרה אחת בלבד – להחזיר את הנוער לליגת העל. וכולנו, כל הקהל, נהיה מאחוריהם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן