Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ביטוח נסיעות לטיולי אקסטרים – מה חשוב שיהיה בפוליסה לפני שרוכשים את הביטוח?

ביטוח נסיעות לטיולי אקסטרים – מה חשוב שיהיה בפוליסה לפני שרוכשים את הביטוח?

כל מי שיוצא את הארץ לטיול בחו"ל רצוי שיחזיק ברשותו ביטוח נסיעות. כך הוא יוכל ליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח במימון עלויות טיפולים רפואיים במידה ויידרש להם בזמן שהותו בחו"ל

במהלך השנים אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים נוסעים לחו”ל אך לא רק לטיולי נופש עם המשפחה או לבד, אלא גם למה שמכונה טיולי אקסטרים. הכוונה לטיולים שיש בהם פעילויות מיוחדות, יוצאות דופן ובעלות סיכון מסוים.

למשל, הרבה מאוד ישראלים נוהגים לטוס למדינות שיש בהן חופים בהם אפשר לצלול לעומק, יעדים בהם אפשר לעשות באנג’י, טיפוס הרים, סנפלינג, יעדים שכוללים מסלולי רכיבה על אופניים בשטח, רכיבה על אופני שטח ועוד. כל אלה מחייבים היערכות מוקדמת מצידם, לא רק מבחינת טיסות, לינה, ביגוד וציוד, אלא גם בכל מה שקשור לביטוח נסיעות.

כידוע, כל מי שיוצא את הארץ לטיול בחו”ל רצוי שיחזיק ברשותו ביטוח נסיעות. כך הוא יוכל ליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח במימון עלויות טיפולים רפואיים במידה ויידרש להם בזמן שהותו בחו”ל. מאחר וקופת חולים או ביטוח לאומי, לא משתתפים במימון עלויות טיפולים כשנמצאים בחו”ל, אז האופציה הטובה ביותר היא רכישת פוליסת ביטוח.

איך ביטוח נסיעות משתלב עם טיולי אקסטרים

התשובה לשאלה זו היא מאוד פשוטה. אם במקרה של טיולים, חופשות ונופשים, יש צורך לקנות ביטוח נסיעות, אז אחת כמה וכמה במקרה של טיול אקסטרים, יהיה אשר יהיה. הרי בטיול מסוג זה, הסיכון הוא הרבה יותר גבוה שתפגעו ולכן כל נוסע חייב לרכוש פוליסה שתשרת אותו. צריך לקחת בחשבון, מאחר והסיכון יותר גבוה, התנאים של הפוליסה הם שונים, אז גם עלויות הפוליסה עלולות להיות גבוהות יותר.

לפני שנציג מספר נקודות שיש לוודא שהן נכללות בפוליסה, חשוב לציין, לפני שבוחרים לקנות ביטוח נסיעות כזה או אחר, רצוי לעשות סקר שוק בין כל החברות ולבחון מה הן מציעות. בעיקרון, רוב החברות מציעות היום כיסוי ייחודי עבור נוסעים לטיולי אקסטרים מתוך התאמה לסוג הטיול ולצרכים של המובטח.

צילום: Pixabay

אילו נקודות צריכות להיכלל בפוליסה?

ראשית, כיסוי חילוץ והצלה – בין אם זה לבית חולים מקומי ובין אם זה לבית חולים בארץ. סביר להניח שחלק מהאתרים בהם נערכות פעילויות אקסטרים, אינם נמצאים קרוב לבית חולים מקומי, וייתכן ויהיה צורך בשימוש מסוק לצורך הגעה אליו. יש להדגיש שהפוליסה צריכה לכלול הטסה של קרוב משפחה מישראל אל ארץ היעד, אם יהיה צורך בכך.

שנית, הפוליסה צריכה לכלול את כל סוגי הטיפולים, בדיקות, צילומים וכמובן אשפוזים וניתוחים הנדרשים. חשוב לשים לב שהפוליסות מתייחסות לפעילויות ספורט אקסטרים בצורות שונות. כלומר, יש כיסוי מיוחד שמיועד לספורט אתגרי, לעומת זאת יש כיסוי אחר שמתייחס לספורט חורף, למשל סקי, סנובורד ופעילויות אחרות.

שלוש, הפוליסה צריכה לכלול לא רק מקרים של תאונות, חבלות או פציעות כתוצאה מפעילות אקסטרים אלא גם מצבים אחרים, למשל התקף לב. חברות הביטוח נוהגות לשאול שאלות לגבי ההיסטוריה הרפואית של המובטח, במקרה ומתרחש אירוע מסוים, אז הן ירצו לבדוק את המצב הבריאותי שלו לעומק בשביל להחליט כיצד להתייחס למקרה.

ארבע, רצוי מאוד להוסיף לפוליסה גם כיסוי כבודה שמתייחס לציוד בו משתמשים במקרה של גניבה, אובדן או כל דבר אחר שידרוש מימון עלויות.

לפני שממהרים לרכוש פוליסת נסיעות לטיולי אקסטרים, חשוב מאוד להשוות מחירים בין החברות השונות מאחר ומדובר על פוליסה לא זוכה, בוודאי כשמדובר על כל מה שקשור לנושא אל פעילויות אקסטרים. הדרך הנכונה והבטוחה לבצע השוואה שכזו, היא דרך אתר וובי, שם אפשר לקבל את כל המידע המעודכן, הרלוונטי באופן מיידי, וליהנות מהצעות אטרקטיביות לפוליסה הרלוונטית.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן