Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock
בהפועל חיפה עדכנו היום כי המו”מ עם הקשר חנן ממן כבר כמעט הסתיים והחתימה תתבצע בקרוב. זאת בהמשך לפרסומים בכלי התקשורת השונים אודות “סיום הסאגה” – אך כאמור זו אינה נחתמה סופית. ממן צפוי להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות מעבר לעונה הקרובה.
 לקבוצת הוואטסאפ של הפועל חיפה לייב – עדכונים בזמן אמת ללא חפירות
שחקן נוסף שיוחתם בהפועל חיפה הוא עימנואל סמדיה, שחקן סיירה לאונה בן 20, כאשר עם השחקן יש סיכום עקרוני. בימים הקרובים הוא צפוי לחתום והמועדון יודיע על כך רישמית.
ומה לגבי חיזוק נוסף? על פי הבעלים יואב כץ, צפוי לחתום קשר פורטוגלי שהמועדון מצוי עמו במשא ומתן כבר תקופה. במידה והוא יוחתם כצפוי, הוא ישלים 4 זרים בקבוצה ולא יגיע שחקן נוסף למועדון. כץ סייג זאת ואמר כי אם במועדון ירצו להחתים שחקנים נוספים על מנת לחזק נקודות חולשה, זה יעשה באמצעות שחרור שחקנים אחרים מהסגל.
בנושא המנויים, עדכן דובר המועדון, כי עד כה נמכרו כמה מאות לעונה הקרובה. בשבוע הקרוב ייצא המועדון בקמפיין עידוד לרכישת מנויים.
בנוסף, איתי רק, סמנכ”ל הקבוצה, עובד בימים אלה על חנות אוהדים בה יהיה ניתן לרכוש מעט מוצרים של הקבוצה כמו חולצות עדכניות וכדומה. על פי כץ, הסמנכ”ל אחראי על הנושא וכי חנות כזו צפויה לקום במהלך העונה, כאשר בשנים קודמות קמו יוזמות עצמאיות של חנויות בשיתוף המועדון.
ובגזרת מחנה האימונים – הקבוצה סיימה אתמול משחק נוסף בניצחון 0:2 על רעננה. אראל שחש לא טוב חזר לאימונים ואף שיחק אתמול. בגזרת הבלם לואי טאהא, לאחר שהחשד כי חלה בקורונה נשלל, הוא יחזור לאימונים בימים הקרובים לאחר שנח בעקבות שפעת שתקפה אותו.
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן