Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרשת אב הבית והסמים בזכרון יעקב: בן 33 נעצר, 14 נערים מעורבים ברכישת חומרים אסורים

לאחר 6 ימי מעצרו, סניגורו של החשוד, אב בית שנחשד בשידול תלמידים לסמים בתיכון בזכרון יעקב, טען כי לא התחזק החשד בימים האחרונים נגד מרשו והציע כי החשוד ישוחרר לחלופת מעצר בתנאים מגבילים - הצעה שבית המשפט החליט לאשר * בהמשך נודע: החשוד לא עבר את העבירות שיוחסו לו

המועצה המקומית זכרון יעקב עדכנה (31.1) בפרשת אב הבית והחשד לסחר בסמים במושבה, כי על פי דובר משטרה מנשה, “החקירה החלה ממידע שהתקבל, נעשו פעולות חקירה נרחבות כולל פעולות מיוחדות ובסיום הוברר מעל לכל ספק כי החשוד בוודאות לא ביצע את העבירות המיוחסות לו”.

הפרשה החלה עם מעצר של היחידה ללוחמה בפשיעה עצרה ב-16.1 את תושב זכרון יעקב כבן 33, המועסק כאב בית בבית ספר במושבה, בחשד כי עסק בסחר בסמים במהלך התקופה, שידל תלמידים להשתמש בסמים ובחיפוש שנערך בביתו נמצאו סמים ותחמושת. מעצרו הוארך מעת לעת תוך שהמשטרה מייחסת לו ייצוא, ייבוא, מסחר והספקה של סמים מסוכנים. היום (ראשון, 22.1)  ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד ב-5 ימים נוספים.

תחילה, על פי החשד, מדובר באירוע של סחר בסמים ושידול קטינים לסמים בין היתר, כאשר חקירת המשטרה הובילה לגילוי לפחות 14 צעירים להם נמכרו סמים או שהיו מעורבים כלקוחות בפרשה. מתוך ה-14, 9 נערים נחקרו.

במהלך החיפוש המשטרתי בביתו של א’, מצאה המשטרה סמים ותחמושת. החשוד מצידו נחקר ומסר את גרסתו, אך לא הוטחו בפניו כל פרטי החקירה נכון לשבוע שעבר. בנוסף, נציג המשטרה הגיש לשופטת בדיון, נורית הרצמן אבי-יצחק, דוח סודי המפרט פעולות חקירה נוספות שבוצעו.

על פי המשטרה, הסחר בסמים עם קטינים בוצע בחודשיים האחרונים. נציג המשטרה סיפר כי בחקירה ישנו חומר חקירתי שמסבך את החשוד בעבירות המיוחסות לו. באחת ההודעות שנחשפו במהלך החקירה ביקש אחד הנערים מאב הבית לארגן “זולה לעשן” בבית הספר. כמו כן, החשוד סיפק את הטלפון הנייד והקוד שלו לשוטרים, שמצאו בטלפון דברים שקושרים אותו לעבירות של סחר בסמים.

בנוסף נודע, כי בביתו של החשוד אותרה שתי שרשראות כדורים של מאג 800. בתום הדיון הראשון בעניינו של א’, החליטה השופטת להאריך את מעצרו ב-4 ימים על מנת להתקדם עם החקירה.

צילום המחשה: פקסלס
// מעצר. צילום המחשה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: דוברות המשטרה

בתום הדיון השני בעניינו, שהתקיים ב-19.1, השופטת רקפת סגל מוהר החליטה להאריך פעם נוספת את מעצרו של א’ בשלושה ימים ועד 22.1, תוך שהיא מתחשבת בבקשת סניגורו להקצת המעצר במידה מידתית.

ביום ראשון 22.1, הובא החשוד פעם נוספת לבית המשפט, נציג היחידה ללוחמה בפשיעה אמר במהלך הדיון כי נחקרו מספר רב של עדים ונעשו פעולות חקירה רבות במהלך סוף השבוע וכי התווספו מספר עדים שדרושים לחקירה. לטענת היחידה, הפעולות שנעשו חיזקו את החשדות נגד החשוד.  סניגורו של החשוד, עו”ד מיכאל סיבוני, טען כי לא התחזק החשד בימים האחרונים נגד מרשו והציע כי החשוד ישוחרר לחלופת מעצר בתנאים מגבילים.

בית המשפט החליט לבסוף לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, וציין כי “אכן עולה מחומר החקירה חשד לאספקת סמים לאנשים אחרים אבל השאלה האם מדובר בקטינים ו/או תלמידי בית הספר שבו החשוד עובד, צריכה עוד בירור. משכך, סברתי כי נכון יהיה לאפשר למבקשת לבצע פעולות חקירה מסוימות בעוד שהחשוד נתון במעצר והארכתי את המעצר עד היום.

“כעת מונחות בפניי תוצאות פעולות החקירה שבוצעו במהלך סוף השבוע ולא מצאתי בהן ביסוס לחשד כי החשוד מוכר סמים לקטינים ו/או לתלמידי בית הספר שבו הוא משמש כאב בית”, ציין עוד בית המשפט בהחלטה. כאמור, החשוד שוחרר למעצר בית באור עקיבא, תוך הטלת מגבלות לצורך המשך החקירה.

עדכון ראשון: 22.1.23, 12:04

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן