Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

7 משרות חדשות: אלה הצעות העבודה של עיריית אור עקיבא שפתוחות במכרז עד סוף ינואר

עיריית אור עקיבא מחפשת עובדים במגוון תפקידים ומכרזי הדרושים פתוחים להגשה עד סוף חודש ינואר 2023

אם אתם מחפשים עבודה ומעוניינים להשתלב ברשות מקומית, אז דעו שעיריית אור עקיבא מחפשת עובדים במגוון תפקידים. עיריית אור עקיבא פרסמה לאחרונה 7 משרות דרושים חדשות. 

העירייה מחפשת מפקח/ת רישוי עסקים שאמון על פיקוח ואכיפת יישום של החקיקה הרלוונטית בתחום רישוי עסקים. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: ייצוגיות מול בעלי עסקים ומול גורמים נוספים ברשות המקומית. עיקרי התפקיד: בדיקה וליווי של הבקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים חדשים; בקרת עמידת העסק בדרישות ובהוראות הדין הקיים; ​אכיפת החוקים והתקנות, בהתאם להוראות הדין הקיים; ​תיעוד פעילות הפיקוח; ו​ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות ממונה.

עוד דרושה אם בית לבית חם לנערות. היא תהיה אמונה על תפעול ותחזוקה של הבית החם לנערות, כולל קניות, תכנון מלאי, בישול וניקיון. תחומי​​ אחריות:
אחראית על פתיחת הבית החם; אחראית על ניקיון המבנה, תפעולו ותחזוקה תקינה שלו; אחראית על הזנת הנערות כולל קניות, תכנון מלאי, בישול וניקיון. העבודה משעות הצהריים ועד השעה 18:00, 4 פעמים בשבוע.

למחלקת החינוך בעירייה דרוש ממלא/ת מקום קצין/ת ביקור סדיר. מדובר בעובד/ת רשות מקומית שתפקידו/ה הבטחת החלת חוק לימוד חובה והתמדת התלמידים במוסדות החינוך במשך 15 שנות לימוד. תחומי ​אחריות: בקרה על תלמידים במסגרת חוק לימוד חובה; איתור ומניעת נשירה של תלמידים; טיפול ומעקב אחר היעדרות של תלמידים; ליווי תהליך מעבר תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת; פעולות הקב”ס בשעת חירום; ייעוץ והנגשת מידע הקשורים לתחום עיסוקו/ה.

למחלקת החינוך דרוש/ה גם רכז/ת מועדונית. תואר התפקיד: מועדונית – מסגרת חינוכית משלימה, הפועלת לאחר שעות הלימודים, 5 ימים בשבוע. תיאור התפקיד:
ניהול פדגוגי וארגוני של המועדונית; סיוע בהכנת שיעורי בית; טיפוח הרגלי למידה, לימודיים לילד; טיפוח הרגלים של סדר, ניקיון, אכילה וחסכון; בניית פעילויות חברתיות והעשרה; קשר עם בתי הספר והורי התלמידים, כולל ביקורי בית וישיבות צוות בבית הספר; אחריות על הסייעות; פיקוח על תהליך הזנת הילדים במועדוניות לרבות קניות; חובת השתתפות בימי עיון והשתלמויות בהתאם לדרישות המשרד. עבודה בשעות בלתי שגרתיות בין השעות:   13:00-19:00 .

כמו כן פורסמה משרת מילוי מק​ום מלווה בהסעות שאמון/ה על ליוווי ההסעות של תלמידי החינוך המיוחד. ייעו​​​ד: לוודא שהתלמיד בטוח בזמן ההסעה בדרך לבית הספר ובחזרה לביתו. תחומי אחריות: אחריות על בטיחותו ועל שלומו הפיסי והנפשי של התלמיד המוסע למסגרת החינוכית ואל ביתו בחזרה.

אם אתם מחפשים עבודה הדורשת מאמץ פיזי ועולם הספורט, לאגף הספורט דרוש ​איש תחזוקה​ (אב בית) לאולם ספורט, לשמירה נאותה של אולם הספורט. תחומי אחריות:  תחזוקת תשתיות האולם; אספקה והתקנת ציוד באולם; סיוע בשמירה על בטיחות באולם.

לאגף שפ”ע דרוש ​נהג טרקטור. אחראי לביצוע עבודת איסוף אשפה גושית וגזם בהתאם לסידור עבודה, כמו כן לביצוע עבודות עפר בהתאם לסידור ולפי הצורך. נוהג בשטח שיפוט של עיריית אור עקיבא ומוודא איסוף אשפה גושית וגזם באמצעות טרקטור או כל כלי אחר שעומד לרשותו. אחראי לריקון טרקטור מפסולת שנאספה באתר האשפה הקבוע, להחזרת הטרקטור למקום הריכוז ולהכנת הטרקטור לקראת המשמרת הבאה ובכלל זה ניקיון, תדלוק ובדיקת שמן.
לאתר העירייה – משרות דרושים. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

נתונים אישיים נגנבו? הביטוח הלאומי בהודעה בעקבות פרסום סרטון ארגון פרו-פלשתיני

בדוברות הביטוח הלאומי הגיבו לסרטון שפורסם ברשתות החברתיות: “מערך המחשוב ואבטחת המידע ערוך בכל שעות היממה, על מנת להבטיח את ביטחון המידע וניסיונות מתקפת מניעת שירות כאלה ואחרות ככל שיהיו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן