בהפקה מוסיקלית של דניאל סלומון, הזמרת החדרתית יצאה בקמפיין מימון המונים לאלבום הבכורה (וידאו)

בהפקה מוסיקלית של דניאל סלומון, הזמרת החדרתית יצאה בקמפיין מימון המונים לאלבום הבכורה (וידאו)

עדי לביא מחדרה מופיעה במשך שנים בפרויקטים שונים, שרה שירים של יוצרים ויוצרות ישראלים, כזמרת בלהקת גאיה, ובהרכבים ומופעים משותפים שהפיקה. עכשיו – זה הזמן שלה לבד, וזה לא היה לה קל להחליט שזה הרגע. "עכשיו זה החיים – אין אתמול, אין מחר ולא מחכה יותר" – זו התובנה אליה הגיעה ואותה מירכזה בעמוד פרויקט מימון ההמונים שלה, במטרה להשיג את המימון הדרוש להוצאת אלבום הבכורה שלה.

ארבעה ימים נותרו לקמפיין ונכון לכתיבת שורות אלו, לביא השיגה 92% מסכום המימון – כשהחלום קרוב להתגשם במציאות. "הרבה לפני שידעתי לנגן, כבר היו לי שירים בראש. כתבתי והלחנתי עוד לפני שהאצבעות שלי טיילו על הפסנתר", היא מתארת. "בתקופת הסגרים- הבחוץ נעלם והיה לי זמן לפגוש את הבפנים שלי. דיאלוג חדש נפתח ביני לבין היצירה שלי, חזרתי לשירים מפעם וכתבתי גם חדשים. חזרתי לאינטימיות שלי עם הפסנתר, מנגינות חדשות מצאו מלים , ומלים חדשות מצאו מנגינות ולפעמים הם באו יחד המלים והמנגינה.

היא ממשיכה לספר: "כשהדס שי פנתה אלי עם רעיון למופע מקורי עם השירים שלי, והטקסטים שלה, אמרתי כן. ככה יצאתי להופיע השנה עם השירים שלי והתגובות חיממו את הלב וסימנו את הדרך. משם הדרך לדניאל סלומון הייתה במרחק החלטה להרים טלפון, להיפגש ולהתחיל לעבוד יחד על האלבום. אני על החומרים והוא על ההפקה המוסיקלית. החלטתי שאני יורדת מהגדר, הפסיק להיות שם נוח. ישנה מוסיקה שלי שרוצה להיוולד, ויש שירים שמחכים הרבה שנים להישמע ולצאת אל העולם – ואני עושה את זה.

// עדי לביא. צילום מסך: מהיוטיוב

"המחשבות על מטרה ועל הצלחה, שיתקו אותי המון שנים, הפחד להיכשל או אולי הפחד להצליח, ניהלו אותי. למדתי, התחתנתי, ילדתי ילדים, הופעתי, הזוגיות התפרקה, תהליך גירושים ארוך, זוגיות חדשה, קורונה, הילדים גדלו קצת ואני גדלתי הרבה. התעוררתי! בוקר טוב! עכשיו זה החיים".  לביא השתתפה במהלך השנים במופע ״שובי לים״ עם חמוטל בן זאב, ב״ארבעתנו״, הרכב נשי ישראלי משובח ועוד.

האזינו ל"עכשיו זה החיים" של עדי לביא (מתוך עמוד היוטיוב של עדי לביא) >> 

לקמפיין ההסדטארט. 

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן