דואר ישראל הרגיע: סניף הדואר המרכזי בבנימינה לא ייסגר

דואר ישראל הרגיע: סניף הדואר המרכזי בבנימינה לא ייסגר

מועצת בנימינה-גבעת עדה מסרה כי לאחרונה נודע לה על כוונת דואר ישראל לסגור סניף הדואר בבנימינה ולצמצם את השירותים הניתנים לתושבים באופן משמעותי. בעקבות כך שיגר ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה איתי ויסברג, מכתב למנכ"ל דואר ישראל דוד לרון, בו דרש את התערבותו למניעת סגירת הסניף. "מדובר בסגירת שירות חיוני המשרת כ-20 אלף  איש בבנימינה וביישובים הסמוכים", כתב ויסברג.

כעת מודיעה המועצה (27.2) כי סכנת הסגירה ככל הנראה חלפה. מהמועצה נמסר כי "סניף הדואר בבנימינה ובגבעת עדה ימשיכו לפעול…השבוע הודיעו מדואר ישראל כי סניפי הדואר לא יסגרו. "מבחינת הציבור אין כל שינוי בהיקף ואיכות השירותים שינתנו לציבור…" כתב מנהל האסדרה ומזכיר החברה, זיו ברק.

סניף הדואר הוותיק בבנימינה מספק שירות חיוני לתושבי בנימינה והאזור כולו. עד כה פעל הסניף ממבנה שהופקע לאחרונה על ידי המועצה למטרות ציבור אולם למרות שניתן זמן הערכות ראוי, הדואר לא נערך להמשך אספקת השירות ממבנה אחר בבנימינה או מאותו מבנה תוך הסדר מתאים מול המועצה.

עוד קודם להודעה, במכתב של ראש המועצה נכתב: "למרות שההפקעה ידועה לדואר זמן רב מאוד, ההפקעה לא נפלה על הדואר כ'רעם ביום בהיר' והמועצה העניקה לו פרק זמן ניכר על מנת להיערך ולהמשיך לספק את שירותיו במבנה אחר בבנימינה", נכתב. בנוסף הדגיש ויסברג כי המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה איפשרה  לדואר ישראל להשאיר את הפעילות במקומה הנוכחי כנגד תשלום דמי שימוש ריאליים בנכס ציבורי.

סניף הדואר בבנימינה. ייסגר? | צילום: גוגל סטריט ויו

"אי אספקת שירותי דואר עבור רבים באזור זה היא פגיעה קשה ובלתי מידתית ואני מבקש כי הנהלת דואר ישראל תתערב בעניין ותמנע סגירת שירות זה".

עדכון ראשון: 28.1.23, 20:24

סיוט ושמו דואר: סניפים בחדרה ואור עקיבא נסגרים, התושבים אובדי עצות

דואר ישראל סוגר עשרות סניפים ברחבי הארץ בשנה וחצי האחרונות. הסניפים כאמור נסגרים, חבילות נעלמות, שירות לקוי ובדואר ישראל נמצאים בצרות. שעות הפעילות קוצרו, אלפי עובדים פוטרו והלקוחות נשלחים לסניפים מרוחקים. משנת 2019 נסגרו  כ-50 סניפים נסגרו והמבוגרים שמתקשים לעמוד בשינויי הטכנולוגיה נשארים במצב של חוסר ודאות.

שרון קנובליך כתבת חדשות 12 הציגה חלק מהממצאים בתחקיר החדש ובין היתר מכולת שהסבירה ששירותי הדואר יילקחו ממנה, כאשר סניפי דואר שכן מחלקים את החבילות נפתחים בשעות שמחייבות את הלקוחות בחופש מהעבודה. לידיעה המלאה >>

מה אתם חושבים על זה?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

עדכונים נוספים >

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-
דילוג לתוכן