Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

השיבושים במערכת החינוך בבנימינה יימשכו; במועצה מנסים לגייס הורים לעבודה בגנים

התומכות החינוכיות מאיימות להמשיך בשביתה ברחבי הארץ שהמו"מ בעניין שיפור תנאי העסקתן יישא פרי

השיבושים שהחלו היום (ראשון, 29.1) במערכת החינוך בבנימינה-גבעת עדה צפויים להימשך גם מחר (שני, 30.1). מדובר בצעדים שנוקטות התומכות החינוכיות (הסייעות) במחאה על שיפור תנאי העסקתן והן לא התייצבו לעבודה.

בהודעה שנשלחה להורי ילדי הגנים במושבה נמסר כי “לצערנו במוצ”ש התקבלו הודעות בגין מחלה מכלל סייעות גני הילדים בבנימינה גבעת עדה ומכורח המציאות והשעה נאלצנו לא לפתוח הבוקר את גני הילדים. חלק מהסייעות הודיעו על מחלה בת מס’ ימים וחלקן טרם הודיעו על הגעתן/ אי הגעתן מחר. בכדי לפתוח את גני הילדים הצלחנו לגייס כ-10 עובדות לסיוע אך זה לא מאפשר לנו לפתוח את כל הגנים”.

במועצה הדגישו בפני ההורים כי נאסר על הפעלת הורים מתנדבים בגנים. “הורה שמוכן להגיע ולסייע בהתנהלות הגן בתשלום בצמוד לגננת נשמח לעזרתו. הפניה לנשים וגברים כאחד (גברים נדרשים לאישור העדר עבירות מין מהמשטרה). העבודה הינה בשכר למי שיכול להגיש חשבונית בין השעות 07:30-14:00”.

// גן ילדים. צילום להמחשה: פיקסאביי

היום, גני ילדים נותרו סגורים, סייעות צמודות לילדי החינוך המיוחד לא באו לעבודה. התומכות החינוכיות מאיימות להמשיך בשביתה ברחבי הארץ על מנת שהמו”מ בעניין שיפור תנאי העסקתן יישא פרי. בהודעה אנונימית שהופצה בסוף השבוע האחרון, כאשר החלו ההשבתות ברחבי הארץ, נכתב: “היום התחילה יריית הפתיחה למאבקנו, לא נשקוט עד להבראה משמעותית מידית בשכרנו”.

ההתארגנות למחאה נעשתה דרך הודעות תפוצה אנונימיות, בה נמסר לסייעות להוציא אישורי מחלה ולא להגיע לעבודתן. המחאה התרחשה בלי לתאם עם הסתדרות המעו”ף, שאחראית על הסייעות. עם זאת, בהסתדרות הביעו תמיכה במאבק והבהירו כי הם מתכוונים להכריז על סכסוך עבודה ולנקוט צעדים אם המצב הנוכחי יישמר.

בבנימינה-גבעת עדה, ההודעה על ההשבתה גרמה לשיבושים משמעותיים, כאמור, עם 22 גני ילדים שלא נפתחו הבוקר, ועשרות ילדים המשולבים במערכת החינוך שלא יזכו למענה אישי.

// עדכון ראשון: 29.1.2023, 10:14

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן