Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מסתמן: מינויו של מנכ”ל העירייה הנבחר באור עקיבא, עו”ד שמעון בן סימון, לא יאושר

בן סימון, עורך דין במקצועו, היה צפוי להחליף את המנכ"ל המיתולוגי של העירייה, רחמים צאלח, שפרש לגמלאות לפני כ-4 חודשים * לאחרונה נשלחה פנייה לעיריית אור עקיבא באמצעות מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים נגד מינויו של עו"ד בן סימון

רק לפני כחודשיים וחצי בחרה מועצת העיר אור עקיבא בישיבת מליאה בעו”ד שמעון בן סימון לתפקיד המנכ”ל הבא של העירייה – כמחליפו של רחמים צאלח שפרש לגמלאות לפני מספר חודשים. אלא שמדיווח שהגיע לידי מגדלור ניוז נראה כי המינוי לא יאושר על ידי משרד הפנים. 

כאמור, על פי הדיווח, המינוי של עו”ד שמעון בן סימון למנכ”ל העירייה לא יצא לפועל, וגורמים מרכזיים בהנהגת העיר החלו לבחון מועמד אחר שיכול להתאים לתפקיד. לאחרונה נשלחה פנייה לעיריית אור עקיבא באמצעות מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים נגד מינויו של עו”ד בן סימון, באמצעות עמותה הבוחנת מינויים במגזר הציבורי.

כזכור, מועצת העיר אור עקיבא בחרה ביום חמישי, 24.3, בישיבת המליאה בעו”ד שמעון בן סימון לתפקיד מנכ”ל העירייה, זאת על פי המלצת ואישור מועמדותו על ידי הוועדה למינוי בכירים בעירייה. בן סימון, עורך דין במקצועו, מכהן במשך 17 שנים בתפקיד מבקר העירייה והממונה על תלונות הציבור ובקיא בחוקי השלטון המקומי ובכל רבדי הניהול ברשות המקומית.

בן סימון היה אמור להחליף למעשה את רחמים צאלח, מנכ”ל העירייה המיתולוגי של העירייה שפרש לגמלאות ב-4.11.2021, לפני למעלה מ-4 לחודשים. צאלח מתקרב לגיל 74. הוא נחשב אהוב ואהוד בקרב תושבים רבים באור עקיבא וזכה לשבחים על עבודתו ופעילותו לאורך השנים, בין אם על ידי העירייה וצוותיה ובין אם בקרב תושבים שמצאו אצלו אוזן קשבת לפתרון בעיות.

הוא בעל תואר ראשון במשפטים ממכללת שערי משפט בהוד השרון, למד מדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן, וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל.

עו”ד בן סימון, יליד נוף הגליל הגיע לאור עקיבא בשנת 2003, בן 45 נשוי, לבת המקום והוא אב ל- 7 ילדים. בעברו ניהל פנימייה של תנועת בני עקיבא, שימש כסמנכ”ל ומ”מ מנכ”ל אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן ושימש כחבר דירקטוריון בחברה הכלכלית של האגודה.

“לאחר שנים רבות בהן אני פועל למען הקהילה במסירות במתן מענה מיטבי לכל פניה אני רואה בתפקידי החדש זכות גדולה להרחיב את היריעה ולקדם תהליכים משמעותיים בעיר המתפתחת”, הוא ציין אז.

“בכוונתי לגבש ולהציב יעדים אסטרטגיים, לפתח ולנהל בצורה מושכלת את משאבי העירייה באמצעות תהליכי שינוי ושיפור היעילות הארגונית ומתן שירות איכותי לתושבים. אם תשאלו אותו מהם הערכים המשמעותיים בחיי הציבוריים והפרטיים, אענה : יושרה, הגינות ושקיפות. בכוונתי לפעול לאורם גם בתפקיד זה”.

הועדה למינוי בכירים כללה את מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה, חבר המועצה רמי ראובן, היועץ המשפטי לעירייה עו”ד אריאל ארונוביץ ומנכ”ל עיריית נשר צחי שומרוני.

מעיריית אור עקיבא לא נמסרה תגובה. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן