Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הובלות דירה

מה לעשות שבוע לפני הובלות דירה? האם ישנם דברים לעשות? איך המרגש? ובכן, כתבה זו תנסה להציע מעט הצעות שאולי יהיו רלוונטיות

מה ניתן לעשות בשבוע שלפני הובלות דירה?

בשבוע לפני מעבר דירה, אפשר להתחיל להעביר חשבונות בנק ולסגור תיבות דואר. זה יותר נכון באם עוברים למדינה אחרת מאשר לשכונה ליד, אבל היי – באם זה רלוונטי לך במסגרת הובלות דירה, אולי הטיפ הזה יהיה לך שימושי.

הובלות דירה: לארוז ערכת קיימות אישית כמו גם לבני המשפחה כמו גם למשפחה באופן כולל (באם רלוונטי)

בשבוע לפני מעבר דירה ביכולתך גם לשקול מה תרצה לעשות, להכין, לצרוך ולעשות בו שימוש ביום ובשבוע שאחרי מעבר הדירה. במסגרת הובלות דירה אולי תשקול לארוז ערכה עם כל הדברים הבסיסיים לקיימות במקום החדש. שזה אומר, בגדים, טואלטיקה, מכשירי חשמל מסוימים וכיוצא בזה. אפשר לארוז ערכה שכזו לכל אחד מבני המשפחה שעוברים ואפשר לארוז ערכה שכזאת גם (מדגישים, גם) לכלל המשפחה. כלומר, שכל אחד יהיה אחראי על הערכה שלו, וכל אחד יכול לוודא עם השני שהראשון לקח הכל ומספיק ובאופן מספק. ובו בזמן, אפשר לבנות ביחד ערכה נוספת לכל המשפחה שאולי כוללת דברים שישמשו את כל האנשים שמשתתפים במעבר. אולי היא תכלול מיקרוגל, לדוגמה, או לפטופ. דברים שיכולים לתמוך אנשים ביום הראשון, או בימים הראשונים בדירה החדשה.

אפשר לתייג ערכה שכזו עם הכיתוב “לא לגעת”, או “לא להוביל”, או דבר מה אחר שיכול היות רלוונטי, ו/או כמובן לשמור אותה במקום שפשוט לא ייגעו ולא יובילו אותה. בערכה אפשר שיהיו, (מעבר למה שציינו בפסקה הקודמת), ניירות טואלט, עדשות מגע באם רלוונטי, משקפיים באם רלוונטי, תוספי מזון, רשומות שקשורות למעבר הדירה עצמו (כמו רשימת משימות ונקודות חשובות), וכיוצא בזה.

הובלות דירה: טיפול בכלי עבודה שונים

דברים נוספים שניתן להכין בשבוע שלפני המעבר, אלו הם הכלים. כן, כלי עבודה. בין אם זה כלי גינון, כלים חשמליים, כלים ממונעים וכיוצא בזה. לזרוק (או לטפל) דברים שאי אפשר להוביל (כמו דברים שיכולים לפרוץ בלהבות), לארוז היטב להבים חדים, ולרוקן את הדשא ממכסחת הדשא – ושלל ענייני תחזוקה רלוונטיים להובלת ציוד עבודה אישי באם ישנו. כך שבעת של הובלות דירה אפשר יהיה להוביל בנקל את הכלים הללו למקום החדש.

הובלות דירה: תיאום ציפיות עם החברה

בשבוע שלפי מעבר הדירה אפשר גם להתקשר לחברה שמספקת הובלות דירה כדי לראות מתי הם מתכננים להגיע. אפשר לעשות זאת כדי לוודא איתם זמנים, אסטרטגיות הובלות דירה, ופשוט לוודא שכולם על אותו עמוד, לתאם ציפיות ולעדכן במה שנעשה. זאת כדי שחברת ההובלות תדע מה לצפות, תדע באם יש עניין להביא עוד משאיות ו/או אנשים, וכן הלאה דברים שהיא יכולה להכין מראש. אפשר לדבר עם הובלות מיכאל ובוריס ולשאול אותם מה הם ממליצים לשאול חברת הובלות כדי לתאם ציפיות וליישר קו.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן