Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“חדרה? יש פה נוף של תאילנד”: צפו בכתבה הטלוויזיונית שהרימה לחדרה

הכתב עמית קוטלר סייר בין מוקדים שונים בעיר כשהרעיון הוא – חופשה אטרקטיבית כאן קרוב לבית | אז מה אתם חושבים? תאילנד זה כאן? צפו בכתבה

בערוץ 13 יצאו לבדוק את האתרים האלטרנטיביים לחופשה בשל התפרצות הקורונה המחודשת, והגיעו הפלא ופלא – לחדרה. הכתב עמית קוטלר סייר בין מוקדים שונים בעיר כשהרעיון הוא – חופשה אטרקטיבית כאן קרוב לבית. עד כמה אטרקטיבית? תשפטו אתם.

קוטלר החל את הסיור שלו עם מנכ”לית מלון רמדה מבית ג’ייקוב. המלון כזכור עבר שיפוץ רחב בשנה האחרונה ושינה רשת ניהול. המנכ”לית לקחה אותו לקומה ה-17 והראתה לו פינת ישיבה, שירותים מפוארים עם מקלחת, מיטת קינג סייז עם כל הפינוקים. המלון מכיל 170 חדרי זוגות ומשפחות והוא מצוי בצמוד לכפר הים עם נוף פנורמי לים כמובן, שתי בריכות, ג’קוזי, חדר כושר וסאונה.

לבסוף – כשהם מגיעים לנוף, אומר המנכ”לית לקוטלר: “תראה את זה, נוף עוצר נשימה. ממש תאילנד. אין שום סיבה שאנשים ייסעו מרחקים וישלמו כפול, כשבעצם יש לנו את אותו הדבר פה – בחדרה”.

בין האתרים הנוספים שבהם ביקר קוטלר הייתה במים הצלולים של שמורת תל גדור באזור הדרומי של חדרה, בריכת הגלים הראשונה והבלעדית בישראל במתחם הקניות של מול החוף וילג’, הטכנודע – עם מוזאון הרפואה והמדע, מסעדת אופרה הוותיקה במרכז העיר ובר “סגה”.

אז מה אתם חושבים? תאילנד זה כאן? צפו בכתבה >>

ב-2019 דווח כי יער חדרה יהפוך למוקד תיירות ארצי. נציגי הקרן הקיימת לישראל הציגו בפני ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן תוכנית מפורטת לפרויקט הנאמד בכ-60.5 מיליון שקלים, לפיתוח והפיכת יער חדרה לפארק אקולוגי, לימודי ותיירותי בקנה מידה ארצי. גנדלמן נפגש בלשכתו עם נציגי קק”ל, נציגי חברת “נחלים” לפיתוח תיירות בחדרה, ונציגי העירייה כחלק מישיבת עבודה לפיתוח היער.

יער חדרה כולל ברובו אקליפטוסים שניטעו בסוף המאה ה-19 כיער משקי לצורך עצים לכריתה. זהו יער האקליפטוסים הגדול ביותר בארץ ומתפרס על שטח של כ-1,500 דונם בתחומה של חדרה. בנוסף, היער הוא בין השרידים האחרונים ליער עצי אלון התבור שהשתרע מהירקון בדרום ועד לנחל תנינם שבצפון.

בזמן מלחמת העולם ה-1 נעשה שימוש רב בעצי היער לטובת הסקה, וכיום נותר מספר קטן של עצי אלון וחרוב טבעיים ורובו של היער עצי אקליפטוס שניטעו משנת 1896 כיער משקי. חרף המאמצים, רק בשנות ה-30 של המאה ה-20 הצליחו לייבש את הביצות באמצעות עבודות ניקוז לכיוון נחל אלכסנדר.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן