Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החלום ושברו: מה עשתה האישה אחרי החופה שגרם לבעל לרצות להתגרש ממנה?

החלום ושברו: מה עשתה האישה אחרי החופה שגרם לבעל לרצות להתגרש ממנה?

בני זוג שנישאו לא מזמן בחתונה מפוארת בה השתתפו מוזמנים רבים ונרגשים, נמצאים בימים אלה בהתלבטות: האם להמשיך את הקשר הזוגי ביניהם או ללכת לרבנות ולסיים אותו? זה מה שקרה בחתונה שלהם, אחרי החופה, בריקוד הסלואו, שהיה אמור להיות הרגע הכי הכי

הרגע המאושר בחייו של בני זוג הוא ההגעה ליום החתונה, הצילומים, והעמידה מתחת לחופה, כשכל המשפחה והחברים הקרובים מריעים לזוג שמתחיל את חייו יחד. אלא שלזוג הזה, החתונה כנראה לא תיזכר כאירוע נחמד במיוחד, ואולי אף גרוע מכך. 

בני הזוג נישאו התחתנו לא מזמן בחתונה מפוארת בה השתתפו מוזמנים רבים ונרגשים. הבעל, עובד בחברת הייטק, האישה היא חלק ממוסד גדול בתחום משאבי האנוש, והשניים ניהלו קשר של מספר שנים והחליטו להתמסד.

האישה מאוד אהבה לרקוד ריקודים סלונים, ואף השתתפה בחוג ריקודים שכזה, בו למדה את רזי התחום. לחתונה, כמובן, לא ויתרה על הזמנתם של חבריה ביניהם הפרטנר שלה לריקודים.

אלא שלאחר טקס החופה, בה הבעל שבר את הכוס והחלה החגיגה, הוא שם לב למשהו מוזר: האישה פשוט החלה לרקוד את ריקודיה, הסלוניים כמובן, עם הפרטנר מהחוג. כך טען הבעל, באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן.

הוא סיפר כי במהלך ריקוד הסלואו של בני הזוג, הפרטנר של האישה לריקודים הסלוניים פשוט חטף אותה מידיו והתחיל לרקוד איתה ריקודים סלונים חושניים, לעיני בני משפחתו וחבריו ההמומים שהריעו לאישה ולבן זוגה לריקודים.

Latin, Dance, Tango, Ballroom, Dancing Coupleאילוסטרציה. צילום: Pixabay

תחושת ההשפלה של הבעל לא איחרה לבוא. “רציתי לקבור את עצמי באדמה באותו רגע”, הוא סיפר. והוסיף כי “במקום שבני משפחתו וחבריו יפרגנו על האירוע המושקע, כולם עסקו רק בשאלה אחת שאותה הטיחו בפניו כל חבריו ובני משפחתו: “מי הוא אותו רקדן?”. לדבריו, חבריו הקרובים הציעו לו לשים עין על השניים.

לדברי עו”ד סולן, בראיון לרדיו 90, הקהל היה בהלם, בעיקר חבריו ובני משפחתו של הבעל. “זה לא משהו שגרתי. הקהל פנה אל הבעל עצמו, בכל זאת יש פה טעם לפגם. למה צריך לקלקל חתונה?”.

שבוע לאחר החתונה, הבעל בא בדרישה מאשתו הטריה וביקש ממנה להפסיק להשתתף בחוג ולנתק כל מגע עם אותו פרטנר ריקודים. האישה דחתה את הבקשה ואמרה לו כי הוא מקנא מכיוון שגנבו לו את ההצגה – מה שגרם לסכסוך בין השניים לעלות מדרגה.

עו”ד סולן הפנתה את הצדדים לגישור כדי ליישב את הסכסוך ביניהם, על מנת שינסו לפתור את העניין הלא רציני לדבריה, כדי שיתחילו את חייהם המשותפים כזוג נשוי. “נראה לי שהמחלוקת כאן אינה רצינית כי מדובר בזוג שמסתדר יחד והכיר כבר שנים לפני החתונה, לכן הייתי מציעה להם לנסות לפתוח דף חדש ולא להתגרש”, הוסיפה עו”ד סולן. היא טוענת כי גירושין במקרה הזה לא אמורים להיות מסובכים.​

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן