Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שיפוצי קיץ בחדרה: 900 מ”ר של צל בתחכמוני, חדר טיפולים ב’פאר צור’ ונדנדות מיוחדות ב’לב’

כמדי שנה, עיריית חדרה מבצעת שיפוצי קיץ במבני החינוך ברחבי העיר. במסגרת העבודות, שעלותן הכוללת עומדת על למעלה מ 6 מיליון שקלים, הותקנה הצללה בגודל של 900 מ"ר במגרש הספורט שבחצר בית הספר 'תחכמוני' | וגם: שיפוצים ב'פאר צור' ו'המכיל לב'

בהתאם למדיניותו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, שהכריז על 2021 כשנת החינוך בעיר, עם השקעה חסרת תקדים בבינוי נרחב של מבני חינוך כגון בניית בית הספר המכיל ‘לב’, ‘פאר צור’, ‘קמפוס חופים ע”ש יצחק נבון’, המרכז ההוליסטי לגיל הרך ועוד, עיריית חדרה מבצעת כמדי שנה עבודות שיפוצים נרחבות במוסדות החינוך הקיימים, זאת בהיקף כספי של למעלה משישה מיליון שקלים.

השבוע כאמור, השלימה מחלקת המבנים בעיריית חדרה עבודה גדולה של התקנת הצללה רחבת ידיים, המתפרשת על פני 900 מ”ר, במגרש הספורט שבבית הספר תחכמוני. מדובר בהצללה הגדולה ביותר שבוצעה במוסד חינוכי בעיר חדרה עד כה, וכפי שהתמונות מהמקום מעידות, בין היפות.

לדברי ראש העיר, חלק נכבד מההצלחה של פתיחת שנת לימודים חדשה באופן המיטבי, תלוי כמו בכל שנה בהיערכות המוצלחת של מערכת החינוך העירונית, ובתך כך שיפוצי קיץ נרחבים. “אנו מציבים ונמשיך להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, הן בהשקעה בהיבטים פדגוגיים והן בשדרוג ושיפוץ מבני החינוך הקיימים ובינוי של מוסדות חינוך חדשים ומגוונים, תוך שימת דגש על נושא הבטיחות ובמטרה ששנת הלימודים הבאה תיפתח כסדרה ותימשך בבטחה”.

בית ספר ‘פאר צור’: חדרים ישמשו לטיפולים פרטניים פרא רפואיים

כפי שצוין, שיפוץ נעשה גם בבית הספר פאר צור ובמבנה השכן לבית הספר המכיל ‘לב’ בחדרה. השיפוץ, בשני מבנים קיימים במקום, כולל חלוקה פנימית של החדרים במבנה, שישמשו לכיתות, כמו גם הקצאת מספר חדרים שישמשו לטיפולים פרטניים פרא רפואיים, וכן חדרי מנהלה, זאת בתיאום מלא עם מנהלת בית הספר פאר צור, יעל פלמח וכן עם ועד ההורים של בית הספר.

בחדרים המשופצים, המותאמים לצרכיו הייחודיים של בית הספר, יותקן מיזוג חדש, מערכות תקשורת הכוללות מחשב, ברקו חכם ומסך, מערכות כיבוי אש, תאורה חדשה וכמו כן, תאי שירותים חדשים ושני מקלחונים לבנים ולבנות. מלבד השיפוץ המסיבי במבנים, גם החצר עוברת מתיחת פנים משמעותית, כאשר כל החצר תרובד בדשא סינתטי איכותי, יותקנו משחקי חצר המותאמים לצרכי בית הספר ותלמידיו, כגון נדנדות ‘קן לציפור’, הכנה להקמת גינה טיפולית ועוד.

כמו כן, ישולבו ‘פגודות’ צבעוניות להצללת שטח רחב ידיים של כ 200 מ”ר מהחצר. בנוסף תותקן גדר היקפית חדשה בהתאם לתקנים, יסללו שבילים נגישים מאבנים משתלבות ברחבי חצר בית הספר, ויוכשרו דרכי גישה להסעות ולהורים, לאיסוף והורדה בטוחים בכניסה לבית הספר.

השיפוצים בפאר צור. צילומים: דוברות עיריית חדרה

בית הספר פאר צור, נפתח כבית ספר צומח בשנת 2019 במקומו של בית הספר הממלכתי דתי פאר עם, שנסגר עקב מיעוט נרשמים. מבנה בית הספר שירת בשנים האחרונות את תיכון מדעים ויהדות לכיתות ז’ עד י”ב וכן את בית הספר פאר צור, בית ספר צומח עם כיתות רב גיליות לתלמידים לקויי תקשורת.

בין שני בתי הספר, מדעים ויהדות ופאר צור, התקיים שיתוף פעולה פדגוגי וחברתי על בסיס ערכי בין שני בתי הספר, לצד שלל פעילויות שהובילה מנהלת בית הספר יעל פלמח, כמו נסיעה שבועים של התלמידים הבוגרים לחווה החקלאית בשכונת ברנדייס, פעילויות הורים וילדים, תערוכת יצירות אמנות של התלמידים ועוד. המעבר למבנה החדש יתבצע ימים ספורים לאחר שתלמידי בית הספר פאר צור ייצאו לחופשת הקיץ שלהם, ב 15.8.21, ובמקביל להיערכות פדגוגית, תתבצע גם היערכות הכוללת עיצוב וקישוט הכיתות החדשות לקראת חזרת התלמידים לספסלי הלימודים.

בית ספר המכיל ‘לב’: הנגשה אקוסטית

העבודות בבית הספר כוללות את הקמתן של שלוש כיתות נגישות, הכוללות גם הנגשה אקוסטית של הכיתות לטובת תלמידים עם לקות שמיעה, בצמידות לכיתות החדשות הוקמו גם מבני שירותים נגישים. בנוסף, הורחבה חצר בית הספר ובוצע ריבוד אספלט במגרש המשחקים, והושם דגש על נגישות בכל רחבי בית הספר, עם רמפות בשיפועים ואורכים בהתאם לנדרש.

גם הכניסה לבית הספר מתחדשת, ובמסגרת העבודות תיפתח כניסה נוספת לשטח בית הספר מרחוב כספי, שתכלול שער חדש מהרחוב, מדרוך נגיש עד לפתח בית הספר ושני מעברי חצייה לטובת בטיחותם של התלמידים הולכי הרגל. במסגרת העבודות מתבצעת גם הסדרת התנועה בכניסה לבית הספר, זאת באמצעות הקמת מעגל תנועה ומפרצים מסומנים להורדה ואיסוף של תלמידים (‘נשק וסע’). בנוסף, תבוצע גם הסדרה של חניון בית הספר הממוקם בסמוך לכניסה הראשית, הכוללת סימון מקומות חנייה בחניון, חניות נכים ותימרור ושילוט מתאימים.

בבית הספר המכיל לומדים ביחד תלמידים עם ובלי צרכים מיוחדים, מהחינוך הרגיל ומהחינוך המיוחד. הלמידה מתבצעת בכיתות קטנות של עד 27 תלמידים, עם כוח הוראה מוגבר הנתמך על ידי צוות נרחב ומגוון ושיטות למידה חדשניות, במטרה לתת מענה אישי ומותאם לכל ילד. העיר חדרה היא אחת מהערים החלוציות בישראל שבהן פועל בית ספר מכיל, הרואה את הייחוד בכל תלמיד, ומכיר במאפייניו הייחודיים לשם קידום הצלחתו, ומצוינותו האישית. מבנה הקבע לבית הספר, שכאמור נבנה בימים אלה בשכונת דניה, כולל  18 כיתות, על שטח של כ-17.5 אלף מ”ר שמתוכם כ-3.5 אלף מ”ר בנוי. במבנה החדש מתוכננות כיתות פנים וכיתות חוץ שיפעלו בפטיו מרכזי שיכלול אזורי פעילות ושהייה, פינות ישיבה מגוונות, מגרש לספורט ולהתכנסות, פעילויות ספורט כמו בולי עץ בגבהים שונים, קיר טיפוס, שולחנות גידול הידרופוני, ערוגות מוגבהות, במה עם טריבונת דשא, ועוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן