Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חבר מועצת פרדס חנה-כרכור הציע תוכנית חומש להתמודדות עם הצפות במושבה: “לפעול כבר מעכשיו”

עוה”ד אביעד סיני, חבר מועצת פרדס חנה כרכור ויו”ר ועדת איכות הסביבה, קרא להנהלת מועצת פרדס חנה לפעול מיידית בנושא ההצפות והשיטפונות שהפכו בחורפים האחרונים לנזק הולך ומחריף. לאחר שהעלה את הנושא לראשונה בתחילת אוגוסט 2021, כעת הוא מדווח על התקדמות בתכנון. 

בעקבות משבר האקלים והבנייה המאסיבית, בשנים האחרונות, מידי חורף אנו עדים לשיטפונות והצפות בעולם כולו וברחבי מדינת ישראל כולל בפרדס חנה כרכור.

“שינויי מזג האויר הביאו אותי לחשוב”, ציין, “כולנו יודעים שמשבר האקלים כבר כאן וכל אחד מאיתנו צריך לראות מה יכול לעשות לטובת הנדון בחלקת האלוהים הקטנה שלו. אצלנו, בהמשך לדיון שהתקיים בוועדה לאיכות הסביבה בו פירטה אודות הנושא חה”כ לשעבר יעל כהן פארן, קידמתי פנייה בנושא הערכות לשיטפונות ולהצפות אל ההנהלה.

כאמור, בהתאם לכך, פנה סיני, אל חבריו בהנהלת המועצה בבקשה לייצר תוכנית מקיפה לטיפול שורש בבעיית ההצפות. במסגרת כך, הציע סיני לקדם תוכנית מקומית מקיפה הכוללת את הפרויקטים שיבוצעו בשנים הקרובות, פתרונות ארוכי טווח כמו הבטחת שטחים פתוחים ופתרונות ניקוז וכלל הפעולות שייערכו מידי שנה במסגרת הערכות לחורף כולל חלילה למצבי חירום.

קראו גם >>
שבר ענן בפרדס חנה-כרכור: הצפות כתוצאה מגשמים עזים בזמן קצר [וידאו]
עינבר, תושבת פרדס חנה, חיה במקלט אותו התבקשה לפנות; עמידר בבשורה: “התקבל אישור לשיפוץ ביתה”

על פי תוכניתו של סיני, אלה הצעדים שיש לנקוט בפרדס חנה-כרכור על מנת להיערך לעונות הגשומות בשנים הקרובות:

  • פתיחת הניקוזים באזורים המבונים ובשטחים העוטפים את היישוב
  • צעדים ארוכי טווח ויצירת פתרונות ניקוז באמצעות תכנון ובנייה והנחיות מרחביות כמו למשל מדיניות העצים
  • תוכנית חומש לקידום פרויקטים לניקוז ברחבי היישוב ובעיקר במקומות קריטיים כמו רחוב הנחל, המסילה ועוד

“הבקשה אושרה לשמחתי במסגרת דיון ההנהלה האחרון. הרעיון – להכין תוכנית חומש לטיפול בניקוז על ידי גורמים מקצועיים בתחום ובנוסף, הערכות כמו שצריך למצבי קיצון בחורף ובסתיו. כרגע, אושר קידום התוכנית, וצריך להשגיח כי זו מתוכננת ולאחר מכן לדחוף לביצוע. שמח שקידמנו כהנהלה את הנושא כבר עכשיו, בתקווה שהסתיו והחורף יעברו בבטחה ובשלום”.

עדכון ראשון: 9.8.21, 15:42

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן