Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עמותת ‘גדעונים’ חזרה לפעילות: “למצב את זכרון יעקב חזק על מפת התיירות בארץ”

סיורי סוכני נסיעות וחברות הפקה, מידע לתיירים במדרחוב ואירועים: עמותת 'גדעונים' בזכרון יעקב מציגה תוכנית מבוססת על שיתוף פעולה בין המועצה המקומית, עמותת זמארין ותיירנים העוסקים בתיירות בזכרון יעקב, והיא מתבססת על תקציב התיירות שהוקצה ע"י המועצה והכנסות נוספות של עמותת גדעונים

לפני כשלושה חודשים התמנתה רחל רנגיני כמנכל”ית עמותת התיירות “גדעונים” ובמהלך החודשים הללו פעלה במרץ לקידום תחום התיירות במושבה, תוך גיבוש תוכנית עבודה למחצית השנה הקרובה שמטרתה קידום ופיתוח התיירות בזכרון יעקב ומיצוב המושבה כיעד תיירותי אטרקטיבי המציע מוצר תיירותי מגובש בעל אפיון ייחודיי למושבה.

התוכנית הוצגה בפני ראש המועצה זיו דשא ובפני סגן ראש המועצה ומאיר ואנונו הממונה על התיירות. התוכנית מבוססת על שיתוף פעולה בין המועצה המקומית, עמותת גדעונים, עמותת זמארין ותיירנים העוסקים בתיירות בזכרון יעקב, והיא מתבססת על תקציב התיירות שהוקצה ע”י המועצה והכנסות נוספות של עמותת גדעונים.

צילום: תרבות זכרון יעקב

סיורי סוכני נסיעות וחברות הפקה

העמותה קיימה העמותה מספר סיורי סוכנים בשיתוף עם משרד התיירות וגורמים נוספים בענף התיירות,  במסגרת הסיורים הגיעו לזכרון יעקב עשרות סוכני נסיעות ומפיקים. הסוכנים קיבלו סקירה נרחבת על הפעילות התיירותית בזכרון יעקב ועל האפשרויות לשיתופי פעולה עם אתרי התיירות בסביבה הקרובה. בנוסף, הסוכנים סיירו באתרי התיירות והתרשמו מהמגוון התיירותי העשיר במושבה. במסגרת חיזוק הקשר עם סוכני התיירות, תשמש להם עמותת גדעונים כתובת להתייעץ על בניית חבילות ומסלולי טיול בזכרון יעקב ובסביבה הקרובה. סיורי  סוכנים נוספים יתקיימו בקרוב.

בנוסף, לאחרונה מונה יועץ תיירות מטעם החממה של משרד התיירות. היועץ ילווה את העמותה בתחומים הקשורים לשיווק לסוכני תיירות ומפיקים, בניית חבילות למגוון קהלי יעד והפצתם לגורמים המתאימים.

לשכת מידע לתיירים במדרחוב

המועצה המקומית בשיתוף עם עמותת “גדעונים” פתחו לשכת מידע לתיירים בלב המדרחוב, הלשכה החדשה מספקת מידע לתיירים ולמבקרים בזכרון יעקב על אתרים, אטרקציות, מוזיאונים, מסעדות ומסלולי טיול מומלצים. כמו כן, לשכת המידע מסייעת לתיירים לתכנן את שהייתם בזכרון יעקב ומפנה אותם למגוון האתרים במושבה. לשם הפעלת לשכת המידע גייסה עמותת גדעונים קבוצת מתנדבים גמלאים תושבי זכרון יעקב אשר התנדבו להפעיל את לשכת המידע. המתנדבים קיבלו הכשרה להפעלת המידע וסיור מודרך באתרי המורשת .

צילום: גילה גלעד

אירועים במושבה

במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת זאמרין, עמותת גדעונים מחזקת את אירועי פסטיבל לה סטראדה ואירועים נוספים בזכרון יעקב,  בפרסום בפייסבוק ובהפצת האירועים לקהל הרחב. כמו כן, מפעילה עמותת גדעונים סיורים מודרכים בדרך היין של זכרון יעקב, הסיורים משתלבים באירועי הפסטיבל ומוצעים לקהל הרחב ללא תשלום.

פעילות יחסי ציבור לקידום התיירות

במסגרת התקציב שהוקצה ע”י המועצה המקומית ובתמיכת ראש המועצה זיו דשא וסגן ראש המועצה מאיר ואנונו, נבחר משרד יחסי הציבור וייב תקשורת שבראשו עומדת יועצת התקשורת שלי גנדל, המשרד ילווה את הפעילות התיירותית במושבה. שלי בעלת ניסיון רב, מכירה לעומק ולרוחב את האזור ולאורך השנים אמונה על חשיפה תקשורתית מקומית וארצית של מגוון פעילויות תרבות ותיירות שנערכו בסביבה. פעילות היח”צ תחזק את מותג התיירות בזכרון יעקב, תחזק את אתרי התיירות ואת התיירנים המקומיים.

צילום: עד רובנר

בנוסף, עמותת “גדעונים ” מחזקת את הפעילות התיירותית במסגרת פרסום פעיל באינטרנט ובפייסבוק בעשרות פוסטים תדמיתיים על אירועים, אתרים ומיתוג המושבה בכלל. יש לציין כי בימים אלו נמצאים בתהליכי הפקה חומרי פרסום עדכניים כגון מפת תיירות ועוד.

זיו דשא, ראש המועצה, אמר כי “תיירות בזכרון יעקב היא חלק מהמסורת וההיסטוריה של המושבה העטופה באתרי טבע ומורשת. כחלק ממדיניות המועצה נמשיך להשקיע ולפתח את תחום התיירות. תיירני המושבה הם שותפים מרכזיים לעשייה ותורמים רבות לקידום הפעילות. בכוחות משותפים נמשיך להצמיח את התיירות המקומית”.

מ”מ וסגן ראש מועצה מאיר ואנונו הוסיף כי “קידום תיירות במושבה, תיירות פנים ותיירות חוץ, הם יעד מרכזי בפעילות המועצה. הפעילות מבוצעת בשיתוף עמותת ‘גדעונים’ ותיירני המושבה, משרד התיירות וגורמים נוספים העוסקים בתיירות. פעילות זו הינה פועל יוצא של מימוש תוכנית עבודה סדורה ואני מודה על כך”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן