Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“צלקות באספלט” – זהו הסינגל החדש ששחרר היום הזמר והיוצר אברהם טל, תושב פרדס חנה-כרכור ואחד הזמרים המוכרים והאהובים בישראל. השיר החדש של טל נוקב וכואב, שמישיר מבט למציאות ולמורכבות הישראלית. “זה מול העיניים שלנו משחר ההיסטוריה. האם ידעתם שבחורבן בית שני הגיעו הרומאים אל מחוץ לחומות ירושלים ורגע לפני שפרצו פנימה הם הבינו שבכל מקרה אנחנו נחריב את עצמנו במלחמת אחים בינינו?”, מציין היום טל עם שחרור השיר.

“כך היה, הם צרו על חומות העיר מספר חודשים, אנחנו נלחמנו אחד בשני, ואז ברגע הם הכריעו אותנו. עדיין לא הפנמנו והנה ההיסטוריה חוזרת על עצמה, עד מתי? לא נוכל לנצח בשום מערכה כל עוד אנחנו מפולגים, אנחנו כולנו באותו הצד. כל מה שקורה פה עכשיו בוער בי, אנחנו חייבים להתאחד ולהתחזק כעם, כאנשים, שרוצים לחיות חיים שקטים ובטוחים בארץ המופלאה שלנו”. את המילים כתב טל בעצמו והיה שותף ללחן יחד עם בן שלף, שגם עיבד והפיק מוסיקלית.

מתברר שאת השיר כתב טל בשנת 2021, במהלך מבצע שומר החומות – אלא שאז החליט שלא לשחרר את השיר. כמו בתחושותיו היום, לאור המצב במדינה, גם אז בחר טל בדרך הכתיבה כדי לפרוק תחושות ומחשבות על מבצע שומר החומות שבדיוק הגיע לסיומו. “שרפו לי פח מול הבית” הוא שר בפזמון, “איזה יונה ואיזה עלה של זית?”.

// אברהם טל. צילום: לינקטון, יח”צ

האזינו ל”צלקות באספלט” (מתוך עמוד היוטיוב של אברהם טל) >>

הזמר והיוצר אברהם טל מפרדס חנה-כרכור מגיע למסכים – בקמפיין פרסומי חדש

 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן