Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

העבודות במקטע האחרון של שדרות מיניסוטה בגבעת אולגה יחלו בהיקף חצי מיליון שקלים

חצי מיליון שקלים להשלמת שדרות מינסוטה: ראש עיריית חדרה אישר תקציב בגובה של כ 500,000 שקלים להשלמת העבודות במקטע האחרון של שדרות מינסוטה שבשכונת גבעת אולגה

שדרת מינסוטה בגבעת אולגה, שסבלה מהזנחה שנים רבות, שוקמה ושודרגה במהלך 2018-2019 והפכה לאחת השדרות היפות בחדרה, זאת במסגרת שלב א’ של השדרוג וכחלק מתנופת הפיתוח ושיפור החזות בשכונות מערב העיר.

בסיור מקצועי שערך ראש העיר בשבוע שעבר עם סגנו בועז ביטון, המשנה לראש העיר עו”ד יניב דרי,  חבר המועצה צ’יקו וקנין ומנהל אגף שפ”ע בוריס קוסינובסקי, תקצב ראש העיר את סיום הפרויקט בעלות של כחצי מיליון שקלים.

העבודות במקטע האחרון ברחוב, שיתמקדו בשדרוג הריצוף במקטע, עבודות גינון והצבת מתקני ישיבה והצללה, יבוצעו כהמשך לעבודות שבוצעו בשדרה לפני כשנתיים, תוך שימוש באותה השפה העיצובית בה שודרג המקטע הראשון בשדרה.

במסגרת שלב א’ של שדרוג שדרות מינסוטה, אחד מהפרויקטים שביצעה עיריית חדרה בשכונת גבעת אולגה בשנים האחרונות, בוצעו עבודות לשיקומה ושדרוגה לרווחת התושבים. השדרוג כלל ביצוע עבודות בקטע המרכזי של שדרות מינסוטה, במסגרתן בוצעה החלפת מדרכות, סלילה, גינון, הקמת גן שעשועים, מתקני ספורט, ועוד.

שדרות מיניסוטה באולגה. צילום: דוברות העירייה
קראו גם >>
שירות האוטובוסים “שבוס” יחל לעבור בחריש וחדרה בשבת? בש”ס מנסים למנוע זאת
שיפוצי קיץ בחדרה: 900 מ”ר של צל בתחכמוני, חדר טיפולים ב’פאר צור’ ונדנדות מיוחדות ב’לב’
“חדרה? יש פה נוף של תאילנד”: צפו בכתבה הטלוויזיונית שהרימה לחדרה

כמו כן הוצבו רהיטי רחוב, ספסלים, אשפתונים, ברזיות, ומתקני אופניים לטובת הרוכבים. מתקני המשחקים והספורט מותאמים לגילאים שונים, וכן מתקנים המותאמים לילדים עם צרכים מיוחדים. לביטחון הילדים הונח באזור מתקני המשחקים משטח גמיש בציפוי דשא סינטטי, לרבות פלטות בלימה.

בנוסף קודמה תכנית לשיפור הנגישות בשדרת מינסוטה ואת מעבר כלי הרכב. זאת בעקבות פניות רבות של תושבי השכונה לעיריית חדרה, בבקשה להסדרה של הכביש הקיים, וחיבור בין שני חלקיו של רחוב התנאים לצורך שיפור הנגישות והמעבר.

במהלך הסיור המקצועי שקיים ראש העיר צביקה גנדלמן עם חברי הנהלת העיר ובוריס קוסינובסקי, מנהל אגף שפ”ע המוביל את ביצוע הפרויקט, אישר ראש העיר כאמור את השלמת העבודות במקטע, כהמשך ישיר לעבודות שבוצעו דאז בשדרה, בירך על היציאה לדרך ואמר כי “השלמת העבודות בשדרות מינסוטה מהוות נדבך חשוב בפיתוח המרחב הציבורי תוך מינוף המשאבים העירוניים ושיפור איכות חיי התושבים המתגוררים סמוך לשדרה ותושבי השכונה בכלל. 

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן