Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צפו: כך פוענח רצח יזם הנדל”ן ניסים אסייג ז”ל, בן אור עקיבא (וידאו)

שי שילת, בתו של ניסים ז"ל, סיפרה בראיון כי "שבועיים לפני שהוא נרצח היה לו יום הולדת, ב-14.12, ועשינו לו מסיבת הפתעה בבית. בדיעבד אתה מבין שזו היתה מסיבת פרידה. הרגשתי שהמכה מכוונת אליי"

“הוא ירה באבא שלי. אין לי אומץ לראות את הסרטון”, כך תיארה בבכי שי שילת אסייג בכתבה ששודרה בסוף השבוע במהדורת שישי עם איילה חסון בחדשות 13, על פרשת הרצח המזעזעת של אביה, ניסים אסייג ז”ל, יזם הנדל”ן. בכתבה מתוארת התקופה שלפני הרצח, ההלוואה שנטל אסייג שרוני לוי הנאשם ברצח היה ערב לה, היריות בראשון לציון והמצוד אחרי לוי. 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בסוף חודש ינואר את כתב האישום נגד לוי, בן 59 מראשון לציון. מכתב האישום עולה כי בין לוי לאסייג, בעלה של אחות של לוי, היה סכסוך על רקע הלוואות שלקח אסייג, ולוי היה ערב להן. לאור הסכסוך, החליט לוי להמית את אסייג והצטייד באקדח. כתב האישום מייחס ללוי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ונשיאת נשק.

“לפי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין אסייג לבין גיסו. מהחקירה עלה כי אסייג לווה כספים מגיסו, שקיבל אותם מגורמים עברייניים – ודרש אותם ממנו בחזרה”, נכתב בדיווח שפורסם לאחרונה ב-YNET. “מהחקירה עלה כי ביום הרצח הגיס, רוני לוי, עקב אחרי אסייג שיצא מביתו במונית, הגיע למקום עבודתו – ושם שוחח איתו במשך כמה שניות. מיד לאחר מכן ירה בו מקרוב ארבעה כדורים שגרמו למותו”.

שי שילת סיפרה על אביה בכתבה בחדשות 13: “כל אבא הוא מדהים, אבל אבא שלי היה הכי טוב בעולם. תורם לי בלי הפסקה. תמיד עושה שלום בית בין אנשים, עוזר לנזקקים, אנשים חולים, לא היה מדבר על זה בכלל”. שבועיים לפני שהוא נרצח היה לו יום הולדת, ב-14.12, ועשינו לו מסיבת הפתעה בבית”, תיארה עוד הבת. “הוא כל כך היה מאושר. שרתי לו והוא חיבק אותי והוא בכה, הוא התרגש. בדיעבד אתה מבין שזו היתה מסיבת פרידה. הרגשתי שהמכה מכוונת אליי.

// שי שילת אסייג, בתו של ניסים ז”ל. בתמונה במסגרת: עם אביה שנרצח. צילום מסך: חדשות 13

לכתבה המלאה בחדשות 13 – מתוך “שישי עם איילה חסון”. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן