Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

משדרגים: המועצה תשקיע ברחוב הזה בכרכור 3.5 מיליון ש”ח

בשבועות הקרובים יחל ביצוע פיתוח והסדרת רחובות נוספים במושבה בהשקעה של כ- 7 מיליון ₪

בימים אלו החל פרויקט פיתוח רחוב אחוזה (כרכור) הוותיק במקטע שבין המייסדים ועד היוגב לרווחת ובטיחות התושבים, זאת בעלות השקעה של כ- 3.5 מיליון ₪, כחלק מהפרויקט יבוצעו תשתיות תת קרקעיות, מדרכה ועוד. בשלב ב’ של הפרויקט יוסדר גם שביל אופניים  בחלקו המערבי של הרחוב. צפי ביצוע  העבודות כחודש וחצי, במהלך העבודות יחולו שינויים בהסדרי התנועה: רחוב אחוזה מצומת היוגב למייסדים הופך לרחוב חד סטרי, מכיוון מערב למזרח ובנוסף לא תהיה כניסת רכבים מרחוב המייסדים. בתוך כך במועצה מציינים כי השינוי בהסדרי התנועה נובע בין השאר מתפיסת מחצית מרוחב הדרך לטובת ביצוע תשתיות תת קרקעיות.

הסדרת רחוב אחוזה במקטע הנ”ל היא חלק מביצוע סלילות רחובות והסדרת מדרכות ופיתוח תשתיות תת קרקעיות לצמצום פערי התשתיות שהצטברו לאורך השנים שלא טופלו. בימים אלו נמצא בעיצומו פרויקט תלפיות- סגולה שבכרכור, זאת בהשקעה של כ- 6 מיליון ₪, לאחר עשרות שנים שהרחוב לא טופל. כחלק מפיתוח והסדרת הרחוב תבוצע סלילת אספלט והסדרת מדרכות ברחוב הוותיק שמעולם לא זכה לריבוד אספלט ותושביו חיו במשך עשורים רבים באבק הכורכר.

בתוך כך בשבועות הקרובים יחל ביצוע פיתוח והסדרת רחוב המושב (מהבנים ועד הגליל) ורחוב הגליל (מנחילות עד לדרך משמרות). סה”כ יושקעו כ- 7 מיליון ₪ בהסדרת הרחבות הללו. פרויקטים אלו מצטרפים להסדרת רחוב הדרור ולהסדרת רחובות סיני-מוריה- נבו (סובב חקלאי), רחוב הדרור במרכז המושבה הגיע לסיומו. גם ברחוב זה פערי התשתיות הורגשו שנים רבות.

// רחוב המושב בכרכור. צילום: דוברות המועצה

בתחום הפרויקט, שבין כיכר תבורי – לשלום ציון הוסדרו בהשקעה של מיליוני שקלים תשתיות תת קרקעיות שכללו הסדרת קו מים חדש וביוב, ניקוז, תשתיות אינטרנט, הסדרת חניות ומדרכות לטובת הולכי הרגל, החלפת עמודי התאורה, הסדרת מעגל תנועה חדש במפגש הרחובות הדרור- הדרים, זאת  כחלק משיפור בטיחותי בציר התנועה הנ”ל וסלילת אספלט לאורך ציר הרחוב.

לצד סיומו בשבועות הקרובים עם הסדרת צמחייה מושלם למעשה  גם ציר הכניסה לביה”ס החקלאי, שלא טופל מזה שנים רבות. בהשקעה של כ- מיליון ₪ נסלל הציר, עבודות סלילת הכניסה לחקלאי הם חלק מפרויקט רחב היקף “סובב חקלאי” שם בוצע זה מכבר הסדרת רחובות  סיני- מוריה- נבו וגם רחובות אלו זכו לטיפול ייסודי שכלל הסדרת תשתיות, סלילה, מדרכות ועוד. השלמת טיילת שלב א’ כחלק מפרויקט “סובב חקלאי” תחל בחודשים הקרובים. הטיילת תבוצע לאורך דרך הנדיב, מרחוב מוריה ועד למתחם אגד הישן ובהמשך עד לכניסה הצפונית של הישוב בסמוך למתחם ביג. מדובר בפרויקט שימשך על פני מספר חודשים ובהשקעה של מיליוני שקלים לרווחת התושבים.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן