Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רק שהגל לא יחזור: רכב נשרף הלילה באור עקיבא

מ"מ ראש העיר אלי אנקונינה יזם שתי פגישות עם מפקד תחנת חדרה במשטרה, במטרה לשים את הידיים כמה שיותר מהר על מבצעי ההצתות | מוקד המצלמות הרואה בעיר פעיל - ודרכו הוזעקו במהירות כוחות כיבוי באחת ההצתות האחרונות

האם אחרי ימים ללא הצתות – הגל חוזר? רכב נשרף הלילה (בין חמישי לשישי) באור עקיבא. על פי דיווח של תושבים בשכונת שז”ר ורחוב יהודה הלוי הסמוך לשכונה, רכב פרטי נשרף הלילה כליל. 

// הרכב שנשרף סמוך לשכונת שז”ר ורחוב יהודה הלוי. צילום: התקבל באמצעות המסר האדום של מגדלור ניוז 

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר התייחס השבוע לאירועי ההצתות שהתרחשו בתקופה האחרונה באור עקיבא. “אני שומע ששורפים אצלכם רכבים. העברתי את הדברים לטיפול של הדרג המחוזי ,אני מקווה שזה יטופל כמה שיותר מהר. צריך לומר את האמת – אם נצליח בחודשים הבאים להגשים את החלומות שלי, להוסיף תוספות של שוטרים, יהיה יותר בטוח ברחובות ישראל. אוהב אתכם”, אמר בסרטון שצילם ופרסם פעיל עוצמה יהודית, שיקו חג’ג’, תושב אור עקיבא.

אירועי הצתות הרכבים באור עקיבא מפירים את השלווה של כל תושבי העיר וגם הנהגת העיר נדרשה לתופעה השבוע במלוא תשומת הלב. בעיריית אור עקיבא ציינו בשבוע שעבר (חמישי, 16.2) בהתייחסות לגל הצתות הרכבים, שביומיים האחרונים מורגשת רגיעה לאחר מספר ימים רצופים של הצתות, כי צוותים שונים אשר תפקידם לשמור על הביטחון האישי פועלים בנושא.

“בשבועות האחרונים אנו חווים גל של הצתות ברחבי העיר ללא כל מניע נראה לעין”, מציינים בעירייה היום. בעקבות המצב, יזם מ”מ ראש העיר אלי אנקונינה שתי פגישות עם מפקד תחנת חדרה במשטרה, במטרה לשים את הידיים כמה שיותר מהר על מבצעי ההצתות. בעירייה מדגישים כי כי הנושא נמצא באחריות וטיפול משטרתי וכי בידי המשטרה ישנם כבר חשודים פוטנציאליים למעשים.

עוד מציינים בעירייה כי מוקד המצלמות הרואה בעיר פעיל כל העת ובהצתה האחרונה שהתרחשה בשכונת אור ים, איש המוקד זיהה בשעת לילה את הבערה והזעיק במהירות את כוחות הכיבוי וההצלה. כמו כן, סוכם על תגבור פעילויות משטרתיות גלויות וסמויות על מנת להביא את התופעה לכדי סיום מהיר בימים הקרובים.

// מוקד המצלמות של עיריית אור עקיבא. צילום ארכיון: מגדלור ניוז 

עדכון ראשון: 16.2.2023 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן