Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מיזם “הזבל” החדש בחדרה: “נגרום לאנשים לא להשאיר פסולת”

מיזם “הזבל” החדש בחדרה: “נגרום לאנשים לא להשאיר פסולת”

עיריית חדרה ממשיכה לפעול למיגור הפסולת במרחב הציבורי. השבוע חתם ראש העיר בפועל ניר בן חיים על אמנת "קחו אתכם את הזבל" | טקס החתימה נערך במסגרת מפגש עם תלמידי נבחרת הקיימות של  תיכון הרב תחומי חדרה | ראש העיר בפועל: "נגרום לתושבים לא להשאיר אשפה במרחב הציבורי"

מיזם “קחו אתכם את האוכל” נולד בקיץ 2020 בזמן נגיף הקורונה אשר הוציא רבים לטייל באתרי הטבע השונים בארץ והררי זבל הושלכו והושארו באתרי הטבע. ייחודו של המיזם מתבטא בכך שהוא אינו עוסק באופן פיזי באיסוף הזבל, אלא במניעתו, מתוך הבנה שיש לפתח אחריות אישית של האזרחים, שתמנע השארת אשפה במרחב הציבורי. את המיזם הקימה פרופ’ מיכל ציון מאוניברסיטת בר אילן ועד היום הצטרפו אליו כ-10,000 חברים ו-36 רשויות.

המפגש התקיים בעיריית חדרה בהשתתפות של ניר בן חיים ראש העיר בפועל, זיוה הימברג לשכת מנכ”ל, נבחרת הקיימות – תלמידי כיתה ח’ מבית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות וצוות החינוך של בית הספר – אורית ליזרוביץ מנהלת אשכול פיס, שירלי תרשיש זוהר רכזת קיימות ולימור גרינברג רכזת פדגוגית. במפגש הציגו התלמידות והתלמידים מה הן דרכי הפעילות המוצעות ורעיונות למזעור התופעה.

צילומים: דוברות העירייה 

דבורה יונאי והדס שודרון מעמותת ‘קחו אתכם את הזבל’: “אנו מודות לראש עיריית חדרה ניר בן חיים על החתימה על האמנה של ‘קחו איתכם את הזבל’. חדרה הצטרפה ל-35 רשויות ומועצות מקומיות בישראל, התומכות במיזם, בראשות פרופ’ מיכל ציון. התוכנית היא למגר את הפסולת במרחב הציבורי, אך לא בדרך של מבצעי ניקיון, אלא בדרך של חינוך ואכיפה. הצעירים הם מנהיגי העתיד של כולנו, הם מובילי דעה שיעבירו את המסר ביתר כיתות בית הספר ולמשפחות וכך נשיג ארץ ישראל יפה ונקיה. חינוך טוב של ילדי חדרה יביא לשמירה על שמורות הטבע, חופי הים וכלל המרחב הציבורי”.

ראש העיר בפועל ניר בן חיים, חתם על אמנת “קחו אתכם את הזבל” שמטרתה היא התחייבות של ראש העיר לפעול על מנת לצמצם את התופעה, לאכוף ולעודד קיימות בעיר. “אתרי התיירות של חדרה מושכים אליהם אלפי מבקרים מכל הארץ ואנו משקיעים מאמצים כבירים ותקציבים רבים לניקיון. החתימה על האמנה היא צעד משמעותי נוסף של העיר חדרה בשדרוג המרחב הציבורי למען התושבים והמבקרים בעיר. נשתמש בכל הכלים שברשותנו על מנת למגר את התופעה ולגרום לתושבים לא להשאיר אשפה במרחב הציבורי”, סיכם בן חיים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האיטלקיה ברחוב הרצל: המסעדה שמשנה את הנוף באור עקיבא

מאז שנפתחה “חלביה” ברחוב הרצל, נראה שמשהו חדש קרה באוויר של אור עקיבא | הבעלים, עמית אסדו, מביט בגאווה על המקום שיצר מתוך תשוקה ואהבה לתחום: “התחברתי לצורך להביא את איכות חווית האוכל אל האנשים הביתה. ממש להביא את התחושה של ‘דייט’ במסעדה באיטליה אל הבית”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן