Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מתחממים: זה הצעד שעשתה רכבת ישראל לקראת שילוב הקרונות החשמליים בקו אשקלון-בנימינה

כחלק מתהליך הקליטה והשילוב בצי, התבצעה נסיעת ניסוי של רכבת ארוכה המורכבת משני קרונועים שחוברו זה לזה, שאורכה כ-240 מטרים, והיא יכולה להכיל מעל ל-1,000 נוסעים בישיבה

צעד משמעותי בפרויקט החישמול: רכבת ישראל הסיעה רכבת חשמלית ארוכה עם קיבולת מוגדלת המורכבת משני קרונועים שחוברו זה לזה, לקראת שילובה בקו הפרברי בין אשקלון לבנימינה הצפוי בהמשך השנה
ביום שלישי האחרון ביצעו משרד התחבורה ורכבת ישראל צעד נוסף בתהליך שילובן ההדרגתי של הרכבות החשמליות החדשות מסוג DDEMU – Double deck Electric multiple unit, כמרכיב מרכזי בצי הרכבות והכנסתם לשירות בקווי הנוסעים שעוברים כיום הסבה לחשמל.

כחלק מתהליך הקליטה והשילוב בצי, התבצעה נסיעת ניסוי של רכבת ארוכה המורכבת משני קרונועים שחוברו זה לזה, שאורכה כ-240 מטרים, והיא יכולה להכיל מעל ל-1,000 נוסעים בישיבה.
בשנתיים האחרונות מופעלת בהצלחה רכבת זו בתצורה של סט בודד עם שישה קרונות, בעיקר בקו לירושלים, וכעת פועלת הרכבת לשלב את הקרונועים החשמליים גם בקווים אחרים.

נסיעת הניסוי הינה חלק מהתהליך שילוב הרכבות החשמליות החדשות בקו הפרברי בין בנימינה לאשקלון, אשר מופעל באופן הדרגתי באמצעות הרכבות החשמליות. זהו שלב נוסף ומשמעותי בתהליך החלפת צי הרכבות המיושן המונע בדיזל, לרכבות חשמליות חדישות וירוקות, אשר ישפרו את השירות לנוסעים ויצמצמו זיהום האוויר ועלויות התחזוקה.
הרכבות מגיעות בתצורה של שישיית קרונות או רביעיית קרונות, כאשר ניתן לשלב בין התצורות השונות במגוון אופנים.

לקרונועים החשמליים הספק של עד 8,046 כוחות סוס (6,000 קילוואט), ומשולבות בהם מערכות טכנולוגיות מתקדמות, אשר מאפשרות שירות משודרג לנוסעים, לצד בטיחות מתקדמת. בין היתר, משולבת בהם מערכת אוטומטית המאפשרת תמונה בזמן אמת של מספר הנוסעים ברכבת; מערכת מידע חכמה לנוסע, המחוברת לפיקוד הרכבות הארצי ול-GPS, ומציגה את מסלול התקדמות הרכבת והתחנות בדרך; ומערכת דיאגנוסטיקה חכמה המנטרת את מצב התחזוקה של הרכבת ומאפשרת גילוי ותיקון תקלות בזמן אמת.
קרדיט תמונות: CLOUDVIEW שבתאי טל

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן