עמוד פודקאסט של אוהדי הפועל העביר ביקורת על אוהדים, שתקפו: "אף אחד לא מאחל רע לקבוצה"

הביקורות נגד הפועל חיפה ברשתות סביב פציעתו החמורה של לואיי טאהא - הביאה לפוסט לא שגרתי של אחד מעמודי הפודקאסט מהמוכרים של הקבוצה. חלק מהאוהדים לא אהבו את הביקורת - ותקפו חזרה | וגם: התחושות של טאהא לאחר היוודע פציעתו
עמוד הפייסבוק של הפודקאסט "סקנדל או פסטיבל", פודקסט של אוהדי הפועל חיפה, פרסם לאחר היוודע התוצאות הקשות של בדיקת ה-MRI של לואיי טאהא (שקרע את הרצועה וגמר את העונה) – ביקורת על חלק מאוהדי הפועל חיפה – והביא עליו את זעמם.
"יום חג לשונאי הפועל. כל ה״אוהדים״ שלנו חוגגים היום", כתב אחד ממפעילי העמוד, שבדרך כלל כולל שלושה-ארבעה אנשי צוות, ואורחים שונים.

התגובות נגד הפוסט, שפורסם באחת מקבוצות האוהדים, היו תוקפניות ולא אהבו את נוסח ההודעה. "מותר לכל אחד להביע את דעתו", כתב האוהד אוראל, "אף אחד לא איחל רע לקבוצה. אמרו סך הכל דבר נכון – שיואב מנסה לחסוך ובסוף משלם ביוקר. והם צודקים".
האוהד איתי הוסיף: "כשאין לך באמת צוות רפואי, כשאפילו לקבוצות ליגה א' יש מכשירי GPS שמנתרים עומסים ואתה מנחש עם סגל מאד קצר, אז נפצעים שחקנים ואין לך מושג. הכדורגל יותר מורכב מלבוא 90 דקות וללכת הביתה, יש הרבה משתנים ובעלים וניהול זה הדבר הכי חשוב".
" איזה פוסט מביך …", זעם האוהד ניר. "צעקו פה כל הקיץ 'השונאים' של הפועל על הסגל הדליל, המבוגר שיש לקבוצה ולצערנו הרע מכל קרה. אנחנו עם 4 פציעות, 2 מהן קשות מאוד והעונה עוד לא התחילה. הכי כיף לשים את הראש מתחת לאדמה ולהגיד זה מה יש, אבל יש כאלה שלא מסוגלים לראות את ההתנהלות הזאת".

"כשאין לך באמת צוות רפואי, כשאפילו לקבוצות ליגה א' יש מכשירי GPS שמנתרים עומסים ואתה מנחש עם סגל מאד קצר, אז נפצעים שחקנים ואין לך מושג. הכדורגל יותר מורכב מלבוא 90 דקות וללכת הביתה, יש הרבה משתנים ובעלים וניהול זה הדבר הכי חשוב"

האוהד יניב: "אני חייב לציין שאני איתכם בעמדתכם נגד התנהלותו של כץ יחד עם זאת ולמרות שאני לא מכיר את כותב הפוסט ואיש הפודקאסט.. יותר אהבת חינם לאדומים שבינינו. גם אם הוא לא בעמדה שלי במקרה הזה".
כאמור, לואיי טאהא, הבלם המצוין שהגיע מהפועל ב"ש בקיץ וחתם לשנתיים, נכנס היטב לעונה והיה אחד הבולטים במשחקי גביע הטוטו. ביום ראשון האחרון, בתחילת המשחק מול הפועל ב"ש בחצי הגמר, ניסה להגיע לכדור ונפצע קשה. בבדיקה שנערכה לו התגלה קרע ברצועה הצולבת וקרעים נוספים, אשר ישביתו אותו לכל העונה.
טאהא שיתף בתחושותיו בחשבון האינסטגרם שלו: "קיבלתי את אחת הבשורות הכי קשות לכדורגלן. ״צולבת״. אף שחקן לא רוצה לשמוע את המילה הזו, אבל לצערי נכנסתי לרשימה חסרת המזל והמכובדת הזו של שחקנים שקרעו את הרצועה הצולבת בברך. כרגע אני יושב בבית ועדיין מעכל, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני כבר חושב קדימה, מתכנן את החזרה, יודע שאחזור חזק יותר, טוב יותר, עם עוד יותר תשוקה ורצון. את מה שהיה אני לא יכול לשנות, אבל יכול לקחת את הגורל בידיים ומכאן רק להתרומם! עכשיו עם הפנים קדימה, לטיפול, לשיקום, לחזרה…אני כבר מדמיין את המשחק הראשון שלי אחרי החזרה. תודה לכולם על הודעות התמיכה, על הדאגה והאכפתיות. מעריך את זה מאוד. רק בריאות לכולם".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן