פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב: 18 מיליון שקלים הושקעו בשיפוצי הקיץ בחוף הכרמל

בימים אלה מסיימים האגף המוניציפלי ואגף ההנדסה של המועצה האזורית חוף הכרמל את שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך של המועצה, לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב: הנגשה, התאמה של מרחבי לימוד, בניית כיתות חדשות ואפילו בית ספר חדש לחלוטין. כל הפרטים לפניכם

במועצה האזורית חוף הכרמל לא נחו במהלך חודשי הקיץ, וניצלו את החופשה על מנת לוודא שכלל בתי הספר והכיתות ברחבי המועצה עברו שיפור חזות, התאמת מרחבי למידה וביצוע עבודות להנגשת מרחבים.

בוצעו עבודות בטיחות ייעודיות בכל מוסדות החינוך, בהתאם לבדיקות ולממצאים בכל התחומים: מערכות חשמל, דלתות, חלונות, מבנים, חצרות ומתקנים – זאת לצד ביקורות ופעולות שגרתיות המתקיימות מידי שנה, כהיערכות שגרתית לפתיחת שנת הלימודים.

מלבד ההסדרה השוטפת, בוצעו מגוון פרויקטים בתוך מוסדות החינוך. הבולטים ביניהם: סיום שלב א' של בניית בית הספר החדש 'כרמל וים' – לאחר עשרות שנים בהן לא שודרג מבנה בית הספר, החל מהשנה יהנו התלמידות והתלמידים מבית-ספר חדש לחלוטין, ובו 18 כיתות; בבית הספר 'כפר גלים' נבנו 4 כיתות חדשות וגם חדר מורים חדש – ובכך הגיע לסיומו הפיתוח הכולל של בית הספר; הקמת 6 גני ילדים חדשים ברחבי המועצה, ביניהם שני גני חינוך מיוחד –  גן תקשורת מותאם בשדות ים וגן שפתי במגדים.

בנוסף, בבית הספר 'גלי עתלית' יצרו 3 כיתות חדשות וחדרי ספח, והתבצעו עבודות לשיפור והשבחת מרחבי הלמידה; ב'משעולים' הוקמו חדרים ללמידה פרטנית, כמו גם מרכז חדש לשבט הצופים המקומי, בעלות של כ 700,000 ש"ח.

בנוסף, בבית הספר 'ניר עציון' נמשכת העבודה על תוכנית הפיתוח, כולל הסדרת שירותים, חדרי מורים, 3 כיתות חדשות והכנת מתחם המייקרס החדש לקראת פתיחת השנה; ב 'אדוות ים' נרכש ציוד חדש לכיתות ובוצעה התאמה של שתי כיתות נוספות; בבית ספר 'העומר' התבצעו עבודות לחידוש תשתיות, שדרוג חדר המדעים וכן התאמה של כיתות מונגשות והתאמת מרחבי הלמידה בכיתות הקיימות.

כמו כן, בבית הספר היסודי 'מעגנים' בוצעה הצטיידות נרחבת ופתיחת כיתות חדשות, ובבית הספר 'המשותף' שופץ חדר המורים וכן נפתחו כיתות נוספות.

ראש המועצה אסיף איזק סיפר כי "העלות הכוללת של הפרויקטים השונים שבוצעו השנה לטובת פיתוח וקידום מערכת החינוך במועצה מסתכמת ב כ 18 מיליון ₪, והתודה הגדולה מגיעה לאגף המוניציפלי ולאגף ההנדסה על תכנון וביצוע מצוינים, וכמובן – בזמן. תודה גדולה גם לסגני רפי אבני, שמתכלל את תחומי החינוך, החברה והקהילה, על הובלת העשייה בתחום."

סגן ומ"מ ראש המועצה, מחזיק תיק החינוך, רפי אבני סיכם "עבורי זו השנה השלישית בה אני זוכה להוביל את הטיפול וההיערכות לקראת שנת הלימודים החדשה. גם שנת הלימודים הקרובה תיפתח בחוף הכרמל בסימן של התחדשות והתקדמות: המרחבים החינוכיים שודרגו והותאמו לחזון החינוכי, לעקרונות החינוכיים ולהמלצות הוועדה האסטרטגית לחינוך, כפי שאושרו על-ידי מליאת המועצה. נמשיך לפעול עם כל שותפינו – והם רבּים ורבּות – לשמירה על מערכת החינוך בחוף הכרמל כמערכת חינוך טובה ואיכותית."

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן