Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

70 בסרטונים – אור עקיבא חוגגת שבעים להיווסדה | כשמשה אבועזיז זכה במיליון שקלים ב”אחד נגד מאה” [וידאו]

חבר מועצת העיר אור עקיבא בהווה ובעבר, משה אבועזיז, זכור בעשור האחרון בכל רחבי הארץ כזוכה הגדול של תכנית הטריוויה ששודרה בערוץ 2. שאלת מיליון השקל שעליה השיב היתה: על מי המנהיג שעליו אמרה גולדה מאיר את המשפט "חיבבתי את הנשיא המקסים והאנרגטי‭."‬ צפו ברגעי המתח ובשמחה שהתפרצה מיד אחרי

איך נראתה אור עקיבא בעבר, מי האנשים שהשפיעו עליה, אילו הופעות התקיימו בגן בוב ראסל – ומה בעצם קרה כאן מאז שנוסדה העיר שהלכה והתפתחה עם השנים?

לאורך השנים הצטברו קטעי וידאו נוסטלגיים מאור עקיבא. קטעים המציגים ולו במעט את ההווי המקומי, את מה שהיה כאן פעם, את הדברים שלא יחזרו ואת המראות שתושבים צעירים טרם מכירים והמבוגרים שבינינו מתרפקים עליהם.

בפרויקט מיוחד של מגדלור ניוז נחזור אל הקטעים שמזכירים לכולם למה הם אוהבים את אור עקיבא. 70 בסרטונים – פרויקט מיוחד.

>>> אם יש ברשותכם סרטון וידאו נוסטלגי מעברה של אור עקיבא – מוזמנים ליצור קשר, לספר ולשלוח לנו למייל – [email protected] או לוואטסאפ במספר 055-7122856 ואנו נפרסם בצירוף קרדיט ראוי.  
כשמשה אבועזיז זכה במיליון שקלים ב”אחד נגד מאה”

המורה והמחנך משה אבועזיז מוכר לרבים בקרב תושבי אור עקיבא – אבל לא רק. שמו כבר התפשט מזמן מחוץ לגבולות הגזרה העירונית, בעקבות הידע הרב שצבר, השתתפותו בחידונים וידיעותיו הרבות והמחכימות. 

אבועזיז, המכהן היום גם כחבר מועצת העיר אור עקיבא, זכה לפני 11 שנים, בשנת 2010, במיליון שקלים בתכנית הטריוויה “אחד נגד מאה” ששודרה אז בערוץ 2.

הוא מכונה באור עקיבא ומחוצה לה כ”חמיצרולוג”, מורה ומחנך בחטיבת ביניים בחדרה, אלמן ואב לשמונה. גם בעברו כיהן כחבר מועצה בשתי קדנציות, וסיים בהצטיינות תואר ראשון ושני בפילוסופיה ותולדות עם ישראל באוניברסיטת בר אילן.

הוא השתתף בתוכניות “פיצוחים”, “מקבילית המוחות”, “זה רק ספורט”, “הכספת”, “מי רוצה להיות מיליונר”, “לא נפסיק לשיר”, “החולייה החלשה”, “מלך הטריוויה”, ולפחות שלוש פעמים עד הזכייה הגדולה בתוכנית “1 נגד 100”. בזכות פתרון חידות הוא כבר זכה בעבר בטיסות לחו”ל, מטורקיה ועד דיסנילנד, בקורס נהיגה על מכוניות פורשה ובעשרות טלוויזיות אותן הוא מעביר הלאה.

שאלת מיליון השקל שעליה השיב היתה: על מי המנהיג שעליו אמרה גולדה מאיר את המשפט “חיבבתי את הנשיא המקסים והאנרגטי‭.”‬ למתמודד נותר בשלב הזה רק גלגל הצלה אחד – התייעצות עם המנחה אברי גלעד – והוא השתמש בו.  גלעד התלבט, ולבסוף המליץ לו לבחור ברודן הרומני ניקולא צ’אושסקו. אבועזיז קיבל את המלצתו של המנחה, התשובה אכן היתה נכונה – והוא זכה במיליון שקלים.

אגב, ההקרנה החגיגית של התכנית שודרה במתנ”ס העירוני, בו השתתפו בני משפחתו של אבועזיז ותושבים מהעיר ששמחו יחד איתו בצפייה מחדש ברגע המיוחד.

  צפו בשאלה האחרונה שזיכתה את אבועזיז בזכיה במיליון (צילומי מסך: כיכר השבת, “אחד נגד מאה”, מתוך “רשת 13”) >>  

 

ראיון מצולם לאחר הזכייה, בערוץ 7 >>

לכל הכתבות שפורסמו עד כה במסגרת הפרויקט המיוחד של מגדלור ניוז – 70 בסרטונים – הקליקו כאן. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן