"הסניף ה-20 של הזאבים": הבורגרייה שרבים חיכו לה נחתה בשכונת אור ים באור עקיבא [וידאו]

סניף של רשת "בורגר סאלון", אחת מרשתות הבשר המוכרות בישראל, נפתח בשכונה הדרומית החדשה | שיהיה בתיאבון

יממה לאחר שנפתח, סניף "בורגר סאלון" בשכונת אור ים באור עקיבא יישאר סגור בשבתות. כך החליט היום זכיין הסניף (להתייחסותו – קראו בהמשך הכתבה).  

בסרטון בו נראה צנחן מקבל לידיו המבורגר שאינו מצליח לאכול באוויר ונוחת לקרקע במיוחד כדי לאכול – כך נחת תרתי משמע ונפתח (שלישי, 26.9) סניף של רשת "בורגר סאלון", אחת מרשתות הבשר המוכרות בישראל, בשכונת אור ים באור עקיבא.

"נחתנו! קבלו את הסניף ה-20 של הזאבים והוא באור ים סנטר יום שלישי הפתיחה הרשמית כולם מוזמנים להגיע ולהתענג על הווילדבורגר הכי טעים בעולם", פרסמו ברשת לקראת ההגעה לאור עקיבא.

בורגר סאלון היא רשת מסעדות המתמחה בהגשת המבורגרים ומנות מוכרות ואהובות נוספות. "הוויילד-בורגר של הרשת עשוי כולו מ-100% בשר בקר טרי", מציינים ברשת. "כדי להבטיח לכם את ההמבורגר הכי טרי, הכי איכותי והכי טעים בעולם, נתחי הבשר מגיעים לסניפים ארוזים ברשת (ללא מגע של ניילון), וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה.

"בבורגר סאלון, הבשר נטחן בקצבייה שלנו, לנגד עיניכם, על ידי גריל-מן מיומן ומקצועי ומונח בתוך לחמניות שאותן אנו אופים במקום! אנחנו מזמינים אתכם, להגיע לכל אחת מהמסעדות שלנו, ברגל, ברכב (או על סוס), ליהנות מארוחה טעימה, באווירה חמימה, נוחה וביתית, בצהריים, באמצע יום העבודה, אחרי הצהריים או בערב, עם כל המשפחה ואפילו בלילה, על הבר, עם החבר’ה".

צילומים: מערכת מגדלור ניוז

הסניף באור ים נפתח ברחוב פרדס רימונים 2, אור עקיבא. בתחילה פרסם הסניף כי יפעל בימים יום ראשון עד שבת בין השעות 11:00-23:00 אלא שהיום חל מפנה – והסניף ייוותר סגור בשבתות. על אף שהסניף אינו כשר, ההחלטה, לדברי זכיין הסניף, נבעה מחוקי העזר של העירייה. "אנחנו לא פתוחים בשבת לאור הנחיות העירייה. הסניף יעבוד עד כניסת השבת ובצאת השבת, ואציין כי הסניף אינו כשר", נמסר.

בימים האחרונים, בעיקר ברשתות החברתיות, התפתח שיח רחב סביב נושא פתיחת עסקים ומסעדות בשבת. היו שצידדו בעד פתיחת עסקים בשבת בעוד שאחרים מתנגדים לשבירת הסטטוס קוו לאור היותה של העיר שומרת מסורת רבת שנים בה עסקים לא פועלים בשבת.

קראו גם >>
זהו תאריך היעד לפתיחת אור ים סנטר באור עקיבא; אילו עסקים ייפתחו ואיזו מאפייה מוכרת עוברת דירה?

שוק ההמבורגרים המקומי קיבל בתחילת החודש שחקן חיזוק נוסף – Crazy Bull שנפתח ברחוב רוטשילד 2 בעיר. "זו המסעדה שבה תגלו את ההבדל האמיתי בעולם הבורגרים", מבטיחים הבעלים. במסעדה החדשה מבחר בורגרים משובחים, עשויים מבשר בקר איכותי, מגוון רחב של תוספות ורטבים, והכל מוגש על לחמים טריים. בנוסף, מוצע כאן מבחר עשיר של מנות צד, סלטים טריים ושתייה מרעננת.

// עדכון ראשון: 26.9.2023

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
01/10/2023 17:04

לא כשר

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן